• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mothers Wax - California Gold Micro-Polishing Glaze

marcelq3

Detailing trainee
21 jul 2012
16
47
Deze besteld, Mothers Wax - California Gold Micro-Polishing Glaze, nu las ik dat je er nog een sealant bij moet gebruiken welke raden jullie mij aan,gaat om een zwarte kleur auto

Gaat het om metallic of uni-lak? Op metallic super resultaat met auto finesse power seal en hoor heel veel goede verhalen over exp. Als je evt. Een wax wilt, kan collinite 845,476 of 915 ook een hele goede optie zijn, dit zijn waxen met een lange standtijd. Ik kan je aanraden om na je wax of sealant, deze te toppen met mothers reflections top coat. Zeer diepe glas op met name donkere kleuren.:cool

Wat zoek je in een wax? Wil je zo lang mogelijke duurzaamheid of vind je het niet erg om iets vaker te waxen?
Heb je liever vloeibaar of een pasta waxje?

Wat betreft de duurzaamheid schijnt de Collinite 845 echt een topper te zijn. Misschien is Ex-P van Poorboys World ook wel wat voor je.