• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

motorruimte zwarte delen weer mooi maken

bofkont

Detailing addict
9 dec 2013
84
55
45
Friesland
Beste mensen,

Ik heb de motor ruimte van mijn E46 328i mooi schoongemaak, en heb er een laagje autoglym bumper/trim gel opgedaan.
Maar hier zitten aardolie delen in lees ik net, kan dit kwaad? ivm brandschade?
https://www.Carclean.com/product/Autoglym/Bumper_Trim_Gel_325ml_10585_100128

En heeft iemand tips wat anders te gebruiken, heb ook PB naturel look staan, zou dat beter zijn?

Groet,

René
 
Met de start had ik nog niet allerlei producten op voorraad en heb ik het motorruim wel eens met Pb natural look gedaan met wat mij betreft prima resultaat.
Pb bold&bright heb ik ook al eens geprobeerd ook gewoon goed.
Die autoglym ken ik zelf niet maar denk niet dat dat kwaad kan op de plastic delen van het motor compartiment.
 
Zelf heb ik ook een restje van de Autoglym bumpercare ofzo gebruikt voor de motorruimte. Ging prima. Wel kwam er de eerste dagen bij het opwarmen van de motor nog een specifiek luchtje af. Tegenwoordig gebruik ik PB trim restorer ook onder de motorkap en dat gaat prima.
 
Kan helemaal geen kwaad hoor, dus gewoon lekker gebruiken. Het kunststof waar je het opsmeert, zit ook aardolie in en dat brandt harder dan de dressing die je erop smeert. ;)