• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mr Bullet (Sietze) Ford Focus Station

Mr Bullet (Sietze)

Detailing rookie
17 sep 2009
126
0
Vanmorgen (18/10/2008) om 10 uur begonnen de auto was opzich netjes onderhouden waardoor het nu echt op detail aan kwam. Begonnen met afspoelen en kleien. De klei nam nog het nodig weg. Daarna met de gebruikelijk consumentenlijn van Meg. de auto onder handen genomen. Om 4 uur waren we klaar.

We hebben samen de auto gepoetst hierbij mijn foto's:
En zoals op de foto's kunt zien heeft de eigenaar ook echt zijn best gedaan! (hij staat op de foto)
Mijn eigen Focus staat erachter te glimmen die had ik net de dag ervoor gedaan.

IMG_2149.webp

IMG_2150.webp

IMG_2151.webp

IMG_2153.webp

IMG_2154.webp

IMG_2155.webp

IMG_2156.webp

IMG_2157.webp

IMG_2158.webp

IMG_2160.webp

IMG_2161.webp

IMG_2162.webp

IMG_2163.webp

IMG_2164.webp

Mijn Fearless velgen zitten er nog onder hoor! Heb die oude velgen verkocht! Ik had eerst linkjes naar dat andere detailingforum geplaatst maar dat mag hier blijkbaar niet dus heb ik mijn project hier even heen gezet. Deze detail was vorig jaar... Toen reed ik nog op 15". Deze hebben nu een nieuw baasje gekregen binnen de Focusclub.