• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

N!jntje

N!jntje

Detailing addict
4 mei 2010
85
52
Ik ben N!jntje aka Robin
Ik ben zeer binnenkort 20 ( 11 mei :cool ) en ik woon in duiven. Ik ben 2.06 en poetsen zorgt voor rugpijn :-b
Ik zit op het cios in arnhem en ben daar lekker bezig om door te stromen richting geuniformeerde beroepen:-b
Ik ben nu met mn 2e auto bezig.
eerst had ik een polo 1.4 en hier had ik aardig wat geld en tijd aan besteed totdat ik tot de conclusie kwam dat er toch wel veel moest veranderen! ik wou xenon... verlaging.... soundsysteem... velgen... en al dat soort zaken en ja dat kost stukje bij beetje gewoon een hoop geld! Dus toen ging ik slijmen bij mn ouders voor een andere auto of dat "mocht"! Ik heb hem compleet zelf betaald maarja als je net 2 maand een auto hebt en hem dan weg doet dan.... dus even toestemming vragen om te kijken:lol
Uiteindelijk ook een hoop veranderd aan deze auto waaronder verlaging, velgen, achterstallig onderhoud, cleanen/spuiten van verschillende onderdelen, en nog veel en veeeeel meer maar dat zal ik hier niet allemaal neerzetten! De auto is al meer dan 3 x gekocht laten we het daar maarop houden:-"
de oude rooie polo
mooi he die turtle wax 8-())
[URL]http://img23.imageshack.us/img23/7374/1004885wu1.th.jpg

polo 1.6 16v gti. waarvan het motorblok en interieur COMPLEET is overgezet van de 6n2 in mijn 6n. Zo kreeg ik hem. Toen had ik hem nog met het volledige pakket gepoetst wat ik had... en vlak daarna werd deze auto gespoten in een andere kleur.
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[URL]http://img17.imageshack.us/img17/8303/1004850wy7.th.jpg
[URL]http://img22.imageshack.us/img22/4199/1004849bl9.th.jpg

Ik moet zeggen dat de kleur er in het echt veel mooier uit ziet8-o
winter/zomer modus
[URL]http://img52.imageshack.us/img52/780/img0668y.th.jpg
[URL]http://img408.imageshack.us/img408/9554/18042010223.th.jpg
[URL]http://img256.imageshack.us/img256/7328/18042010224.th.jpg
[URL]http://img101.imageshack.us/img101/8088/18042010225.th.jpg

Ik ben begonnen met poetsen met Turtle wax.
Later pas kwam ik op het idee om toch maar een betere shampoo en wax te gaan gebruiken want ik was totaal niet tevreden!

Dus ik begon met meguiars. Wash en wax set en meteen een klei set. Dit vond ik toch al een aardige investering. En een goeie basis.
Ze vertelden mij al bij de dealer waar ik was dat ik waarschijnlijk snel terug zou komen voor meer! en ze hadden gelijk ;-)
2 weken later haalde ik stap 1,2 op en later weer allemaal kleine dingetjes. Zoals trim detailer/ plast X/ gold class leather step 1,2 / Gold class tire gel/ cleaner wax grote fles enz enz.
Nou heb ik hier een tijdje terug de Dap gekocht met monello finale en alle monello 6,5 inch pads. Hier ben ik echt zeer tevreden over! ( jammer genoeg zag ik net een zeer strakke voordeelkit set van de DAP maarja... )
En nu de tijd ben ik verder aan het kijken. Ik ben aardig tevreden over meguiars maar het kan altijd beter. Wel wil ik het een beetje binnen het budget houden want sommige dingen gaan me echt te ver. Soms moet ik mij dus wel even in de hand houden :|~*

nouja om af te sluiten nog een klein fotootje van mezelf!
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

oh even toevoeging! ik vind de wielen ook niet veel:weetniet ik weet wat ik er wel onder wil alleen een setje cultwheels of iets dergelijks is voor de student die ik ben nog even te duur! komt ooit nog wel eens! eerst de auto zelf regelen![/URL]

Laatst bewerkt door een moderator:
leuk bakkie,wil ook vast wel van ze plek pk/weight ratio.

Maar wat ik me nou afvraag hoe komen al ie jonge gasten (ben zelf 21)
aan al dat geld .???

Ik kom iedere maand uit me geld haha dat wel, Benzine is duur :'(
Maar daarnaast nog een kroegleven enz.

bassiequick zei:

aan al dat geld .???

Deze wil zeker van zn plek :-p 125 pk... met een top van 225 en dan heb ik hem nog niet compleet in de toerenbegrenzer:lol

Ik ben nu zelf bijna 20. Mijn eerste auto had ik voor 2800 gekocht met 140 k op teller.... deze auto heb ik voor nog wel wat meer gekocht en zeer veel aan moeten doen! Maar er gaat een hoop van mijn geld in de auto.
Ik ga misschien 2 a 3 x per maand uit voor 100 euro max per avond. Meestal 40 euro ofso. Ik werk in het weekend 2 x 8 uur en dat is nou niet de best betaalde baan... Productie Kok @ van der valk... maar wel erg leuk. En daarnaast poets ik nog weleens een autootje voor een leuk zakcentje$$)

Ik kom iedere maand dus ook maar net uit! maar het lukt! Ik moet alles zelf betalen maar ik denk dat het grotte verschil is dat ik nog thuis woon. Dit scheelt natuurlijk een hoop in geld. Ik vertik het gewoon om voor 12 vierkante meter gewoon 400 euro per maand te betalen! als ik thuis een kamer heb van 14 vierkante meter die gratis is... Maar ik denk er wel iedere dag over na aangezien er hier ook ouders wonen:-/

Maarja eerlijk gezegd snap ik dit soms ook niet! Ik ken toch een paar mensen die een COMPLEET omgebouwde auto rijden met airride/BBS RS/alles clean+ gespoten/flinke motor met turbo en dergelijke/ veel meer veelste dure dingen hebben en die werken gewoon in de plaatselijke supermarkt8-o

maarja het gaat allemaal net.... dus ik ben :-d

N!jntje zei:
wielen word aan gewerkt zeg maar.... letterlijk @ van der valk:-" komt volgend jaar hoooooooopelijk !

Goed bezig!!:cool

bassiequick zei:

aan al dat geld .???

Ik rij zelf een vrij dure auto en deze heb ik kunnen betalen door niet drinken roken of duur uitgaan verder alles weg zetten voor de auto ik fiets naar het werk...

Of te wel... Al mijn geld gaat naar mijn auto:love

(oja een goede baan helpt ook)

ik ben bezig voor nieuwe spullen...

de dingen die zowiezo gaan komen zijn Black hole/ Purple haze

en daarnaast twijfel ik voor de keus van
OF emmers INCL grit guard
OF foam kit heavy duty incl supa snow foam

hoopte eigenlijk dat jullie mijn keus kunnen helpen

Beter is dan om eerst emmer met gritguards te kopen, daarmee reduceer je al een heleboel

Als het budget het toelaat, kun je dan nog de foamkit erbij aanschaffen

Quincy zei:
Beter is dan om eerst emmer met gritguards te kopen, daarmee reduceer je al een heleboel

Als het budget het toelaat, kun je dan nog de foamkit erbij aanschaffen

heb het toch anders gedaan:schaam
wel de foamkit besteld.... en de buckets die komen er nog aan! gebruik zolang wel ff de emmers van vriend van me :lol en hij had geen foamkit,^^

meteen Purple haze / Poorboys black hole / Supa snow foam 5L / en als cadeautje HD waterless wash :jippie hopen dat dit werkt....

owjah spullen zijn ook al binnen:party maandag weer een dap dag op een golf 4 :love weer 1 om aan de collectie toe te voegen:-)^