• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Na Black Hole

BusdriverTheo

Detailing addict
5 apr 2016
265
55
67
Hallo allen,

Moet ik na het behandelen van mijn zwarte voiture (Franse auto :cool:) met Black Hole nog nabehandelen met Collinite 845, dat is mij niet helemaal duidelijk namelijk, of is alleen de behandeling met Black Hole voldoende?

alvast mijn dank voor de reacties.

Hallo Theo,

Black Hole is een glaze, dit voedt de lak en verbergt kleine krasjes en swirls.
Dit biedt echter geen bescherming voor de lak, dus lekker de 845 opbrengen in bij voorkeur 2 dunne lagen...

Groet SD

heb die 476S inmiddels besteld, samen met de Black Hole.
mocht er een cleaner inzitten, waar ik niks over lees trouwens, dan smeer ik het wel op mijn velgen ;)
trouwens ook nog klei en pads erbij gekocht :cool:

ik moet toch van dat trainee af hoor!! ;)

bij de 845 staat het er expliciet bij dat er geen inzitten, bij de 476S niet...

Collinite Insulator Wax (845) is een vloeibare wax die oorspronkelijk gemaakt was voor industrieel gebruik maar zijn eigenschappen zorgen ervoor dat deze wax ook ideaal is voor uw autolak wanneer gebruiksgemak en duurzaamheid voorop staan. Net zoals alle Collinite producten is dit product zeer gemakkelijk aan te brengen, bovendien bevat het geen cleaners of korrels, wat wil zeggen dat dit product uiterst geschikt is om in verschillende lagen aan te brengen.