• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Na een tijdje meelezen...

Simon vW

Detailing guru
6 jul 2020
281
135
Na een tijdje meelezen vond ik het tijd om een eigen account te maken. Te meer omdat ik mezelf misschien wel een polijstmachine cadeau wil doen en door de bomen het bos soms niet meer zie.... (Dus tips voor een beginner die een goede machine wil die het meest doorsnee is en het breedst inzetbaar...)

Verder: het poetsvirus opgelopen nadat ik vorig jaar een mooie Duitser aanschafte en hoorde dat wasstraten krasstraten genoemd worden. Tegelijk vind ik het prachtig om 's avonds uit het kamerraam naar mijn goed gepoetste wagen te kijken. Mijn vrouw verklaart me echter....

Ik was en wax veelal met Meguiar's, maar probeer ook steeds weer nieuwe dingen uit zoals Poorboy's (mijn bird-sh#t-remover is mijn beste vriend in bange vogelpoepdagen), Stjårnagloss (wat Zweeds klinkt, maar volgens mij gewoon Brits is) en Monello (die geur van die non-ferro....).

De naam is overigens Simon, maar dat had je misschien al door.
 
Ze verklaart met met al die spullen wel voor gek. Echter vind ze het ook leuk om samen de auto te wassen (niet altijd maar toch regelmatig)
 
Ook namens mij van harte welkom op het forum,
wij hadden dezelfde vrouw maar die is inmiddels er aan gewend :p
en sinds ik haar auto ook onderhanden heb genomen
is ze toch een beetje over stag gegaan :D
we zien je vragen wel tegemoet hoewel er ook heeeeeel veeeeel
terug te zoeken is
 
Allereerst welkom!
En dat je vrouw je voor gek verklaart?! Dus? Je kan ook je vrouw voorleggen, dat je beter je geld en tijd aan detailing van je auto kan besteden dan aan een vreemde vrouw. Bovendien weet ze waar je bent en ze heeft even geen last van je. Dusss.... En weer door met detailen!