• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

na foto's nieuwe supra

Marijn zei:
Hoe rijd dat nou met een stuur aan de linkerkant? Lijkt me zo raar met schakelen enzo.

Huh, zit toch aan de rechterkant:lol :lol :lol
En een stuur aan de linkerkant rijd gewoon goed hoor kan ik je zeggen:party :lol

Ik vindt die kenteken plaat echt een vlag op een modder scheut......jammer dat dat zo moet stelletje mafketels daar bij de rdw

Wel een erg strakke auto hoor en nog zat power ook! Hij is mooi rood en die taartschep spoiler en velgen maken hem echt af.

Deze wagens kunnen echt bizar veel paardekrachten aan en het schijnt nog heel te blijven ook! Toen maakte Toyota tenminste nog leuke auto's...

Mooie wagen! Waarom ze nou bij de RDW zo'n motorfietskentekenplaat hebben bedacht? Wat een kachelpijp zeg!

deze kentekenplaats mag er eigenlijk niet eens op, hij past er ook niet tussen en daarom hebben we er wat afgeslepen.
Een gewone kentekenplaat in de breedte is echt geen gezicht, dan vind ik dit beter.
Kijk zo ziet een brede plaat eruit, zat op m'n vorige;

IMG_0947.webp

ja, maar dan moet ik eens informeren bij rdw hoe en wat inderdaad, want dat mag zomaar niet denk ik.
En zo'n magneetplaat, waar haal je die vandaan?

Zal niet mogen. Je hebt ook kentekenstickers, mag ook niet, maar je ziet ze steeds vaker. Het ligt eraan wat voor agent je tegenkomt of je wel/niet bekeurd wordt.

Vooral gasten uit de tuningscene hebben deze vaak,omdat een showcar nou eenmaal mooier staat zonder plaat.Ik weet toevallig dat veel van deze kenteken magneten uit england komen.Dus zoek eens in england zou ik zeggen,misschien op ebay ook wel:cool

hey,is idd een ,,vette'' bak en 17?? jaar oud,zou je zeker niet zeggen ,zeker na die scherpere foto's bekeken te hebben!!8-) 8-)
ik zou zeggen:veel rijplezier ,maar wel niet overdrijven hé,hou het veilig voor de andere weggebruikers,of rijd je hiermee op circuit?
groeten danny