• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Na gebruik monello finale op zwart, zelfde pad voor lime prime?

Ronaldmk1

Detailing rookie
18 dec 2010
27
0
Ik wou dinsdag de type 1 helemaal aanpakken.
Nu ga ik hem finishen met monello finale met een zwarte pad.
Las ik dat je de lime prime ook met de dap 900 kan doen, Aleen heb ik maar 1 zwarte pad.
Mijn vraag aan jullie is kan ik de pad na gebruik even onder lauw water wassen en dan de dodo erop smeren of blijft hier dan de finale nog in zitten en kan ik het beter handmatig aanbrengen. ( padwasher niet aanwezig )

Volgende bestelling gaat er nog een extra zwarte pad mee ;-)

Gewoon even goed wassen met water en een beetje dreft (daarna wel goed doorspoelen), en dan zie je ook wel dat er alles uit is.
Zo droog mogelijk droogknijpen, en dan even droogzwieren op de DAP (standje 1 naar 3 opbouwen), en dan is ie klaar om weer gebruikt te worden.

Niet alleen met water, gaat hem niet worden.
Zou het met dreft of APC doen als je dit hebt. en daarna droogmaken.

Kijk hier heb ik wat aan, bedankt jongens en APC heb ik de groene en de oranje dus dat komt helemaal goed. :)