• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Na zoveel lezen toch maar eens aanmelden!!!

Black Magic

Detailing trainee
24 feb 2009
22
47
Zo beste forum mensen na veel lezen over de ervaringen van al deze poets ziekte kon ik niet uitblijven om me niet aan te melden op dit te gekke forum.

Ik ben Kenny ben in bezit van een VW Golf GTI IV Exclusive Black Magic Pearl vooral de parel effect geeft mij de kick om de ultieme wet look te krijgen en te behouden!!!
Ben bezig met nieuwe velgen zitten nu 18"S8 velgen onder maar de vorige eigenaar had moeite met inpakeren.

Er gaat bijna geen weekend voorbij dat ik mijn auto niet was!!!
Samen met mn beste maat P@rick aka Havanna hebben we al heel wat uurtjes gepoetst,gewassen en ideeen op te doen wat het nog nattere wet look kan geven!!!

Kortom laat de temp maar weer omhoog schieten zodat we weer lekker kunnen poetsen!!!
 
Welkom op het forum! Veel plezier hier.

Hoe probeer je je foto te plaatsen?
 
Hier nog snel een pic van mijn GTI...
Hij heeft op deze foto de volledige detail beurt gehad en tja Ik stond met bek open 8-())
Zoals jullie al kunnen zien links boven de oude velgen en de grote mijn aanstaande!!!


Bwoaaap--psssjjjjj.jpg



Tja waar kleien alleen al goed voor is:


09082008002.jpg



Mijn oude koplamp:


11052008004.jpg
 
Hey Hey de laatste update van mijn GTI:


Mijn GTI met de nieuwe velgen!!! Bolide geen detail beurt alleen net gewassen en 8 weken Dodo Juice Bleu Velvet and Purple Haze!!!

P1000438.jpg



Zij aanzicht: Schmidt velgen 19"et waarde 35 8,5J voor en 9,5J achter

P1000442.jpg



Achter velg: JAH wat moet ik er van zeggen het kan altijd breeder maar voor mij is dit al erg dik zat!!!! 265/30/19!!!

P1000444.jpg



Nu weer afwachten met herstel van mijn liesbreuk dan de Golf volledig detail beurt is er weer aan toe!!! (en ik ook nix doen is niet mijn ding)