• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nanolex op bezoek: nu 20% korting, winactie van € 245 én giveaway! BELACHELIJK!

Lastig hoor, begrijpend lezen... :rolleyes:
Er staat letterlijk het volgende:

Maar dat is nog niet alles! Bij bestellingen boven de € 50 krijg je GRATIS een Nanolex SiSplash 100ml sample t.w.v. € 5,99. Maar wees er snel bij, want op is op!

Dus....niet jankebalken, je hebt al 20% korting gekregen
Has je maar vroegâh je rukbunker uit moeten komen om te bestellen.

Maar als iemand om een flesje SiSplash verlegen zit, ik sta 'em wel af.
Wil 'em met alle liefde versturen tegen Postnl pakket kosten....
 
Laatst bewerkt:
Het is zeker jammer als iemand er naast grijpt maar het is dan ook wel de schuld van degene zelf.
Het is lullig maar er staat echt op=op.

Eigenlijk vind ik het een beetje sneu om dan je gal te spuwen hier op het forum. Je hebt al geprofiteerd van een mooie korting. Het voelt als een trap na geven richting de mensen van Carclean die een leuke actie opzetten en zich de rambam werken.

Overigens was m'n eerdere reactie geen persoonlijke aanval op jou @Zoranurai maar algemeen bedoeld ;)
 
Dat zijn toch uitslaap tijden @schaef :eek:

Ik kreeg om 07:07 uur de bestel bevestiging van Carclean in de mail.
Dat zijn toch uitslaap tijden @schaef :eek:

Ik kreeg om 07:07 uur de bestel bevestiging van Carclean in de mail.
Wie zegt dat ik niet eerder uit bed was? :p Maar als het om die tijd op was dan is dat pech hebben natuurlijk. En de korting is natuurlijk ook prima. Maar probeer graag dingen uit dus had leuk geweest maar één punt is het niet hoor. Lees de reviews wel hier op het forum.
 
  • Leuk
Reactions: nicknameless
Die "op = op" had ik ook even gemist
Zag ik op fb ook niet zo snel staan (staat wel in de mail/nieuwsbrief) verder leuk die sample er bij zit en anders heb ik pech mijn pakketje heb ik donderdag pas.
Wat mij trouwens wel opviel (en wel jammer vind) is dat de insect cleaner concentrate zondag niet op voorraad meer was maar nu weer beschikbaar is maar goed zo lopen dingen wel eens dat flesje komt nog wel eens bij mij op de plank terecht.
 
@Ric325i Zoals aangegeven in het topic hier waren erg best veel producten niet op voorraad die ik graag had willen bestellen.
Inderdaad jammer als er zon actie komt. Dat zie ik wel vaker, ook met de producten die regulier in de aanbieding staan. Kijk je bijvoorbeeld nu op de homepage dan zie je letterlijk dit staan:
kortingCC.png

Van de 10 afgebeelde producten staan er 7 niet op voorraad en van 1 product is nog 1 beschikbaar.
Maargoed, in geval van de nanolex producten ging het bij mij met name op sample producten, dan kon ik soms nog naar alternatieven zoals non concentrated versies of gelijk de grotere verpakking te nemen. Maar het komt in mijn ogen wat slordig over ;).

Verder wel jammer ook dat men hier afgescheept wordt als 'jankeballen', zo te zien geeft @Tim zelf immers aan dat het niet de bedoeling is en dat hij zorgt draagt dat men alsnog het Sisplash sampletje krijgt. Dat lijkt me weinig te maken met op=op, maar eerder met een procesfoutje. Kan gebeuren en wordt zo te zien netjes opgelost :)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Zoranurai en schaef
Geen foto van de bestelling, maar de Ultra Glass zojuist aangebracht. Verwerkt heel fijn!
2.jpg

Alle ramen gedaan, incl het dakje en buitenspiegels.
Niet helemaal de 5min droogtijd aangehouden, maar tot nu toe super!
 
@Dibbuz of @Tim. Mocht het zo zijn dat de samples op zijn en er in mijn bestellingen wel een sample is toegevoegd, mag deze ook naar iemand anders worden verstuurd. Ik ben al blij met de korting en de producten die ik heb besteld. Dus, als er samples in mijn bestellingen zitten mogen deze aan iemand anders gegeven worden. Wellicht helpt het een beetje.
 
Laatst bewerkt:
Geen foto van de bestelling, maar de Ultra Glass zojuist aangebracht. Verwerkt heel fijn!

Alle ramen gedaan, incl het dakje en buitenspiegels.
Niet helemaal de 5min droogtijd aangehouden, maar tot nu toe super!
Offtopic, buitenspiegels is geen aanrader om te behandelen met dergelijke producten. Zeker bij achteruitrijden in de regen, dan blijven de druppels erop staan en heb je weinig aan de spiegels ;)
 
@SkyBuMp ,zelf heb ik mijn buitenspiegels niet in een coating staan maar vind het wel een goede tip (ik had daar zelf bv niet aan gedacht).