• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nanolex preWash concentrate

detailing time

Detailing addict
13 nov 2017
93
53
28
Rotselaar
Hallo iedereen

Ik heb deze week de preWash van nanolex gebruikt de dilution dat ik gebruikt heb is 1:10 omdat de auto toch wel vrij vuil was na een week in slechte weersomstandigheden. Nu moet ik zeggen de preWash is zeer glad, heeft geen uitgesproken geur, laat een mooi schuimlaag achter,glijd mooi van de lak af en het toont zijn reinigende eigenschappen. Zeker een aanrader.

Hier nog een bijpassend filmpje:
 
Ik kan het filmpje niet zien omdat ik op zee zit en het internet niet bepaald geweldig is..

Maar ik gebruik dit product ook, maar eigenlijk alleen als extra ontvettende stap als voorbereiding op een coating. Daarvoor os hij echt fantastisch.

Omdat hij zo goed ontvet, ben ik wel war terug houdend om deze voor de wekelijkse wasbeurt te gebruiken.
 
  • Leuk
Reactions: detailing time
Zo gebruik ik hem ook. Na een dagje polijsten zit er altijd wel wat stof in de kieren. Dan foam ik de auto in met nanolex prewash en spuit hem af. Dan drogen en hier en daar nog een pufje prep. Dan weet ik zeker dat alle polijstresten weg zijn.

Verder heb ik een flesje verdunde prewash in het keukenkastje staan om de keuken mee schoon te maken. Werkt super op de kookplaat en wasbak enz.
 
Ik kan het filmpje niet zien omdat ik op zee zit en het internet niet bepaald geweldig is..

Maar ik gebruik dit product ook, maar eigenlijk alleen als extra ontvettende stap als voorbereiding op een coating. Daarvoor os hij echt fantastisch.

Omdat hij zo goed ontvet, ben ik wel war terug houdend om deze voor de wekelijkse wasbeurt te gebruiken.
Ja als je een wax hebt zou ik hem ook niet wekelijks gebruiken, maar ik heb een coating dus ik zie er het erg niet van in.
 
Zo gebruik ik hem ook. Na een dagje polijsten zit er altijd wel wat stof in de kieren. Dan foam ik de auto in met nanolex prewash en spuit hem af. Dan drogen en hier en daar nog een pufje prep. Dan weet ik zeker dat alle polijstresten weg zijn.

Verder heb ik een flesje verdunde prewash in het keukenkastje staan om de keuken mee schoon te maken. Werkt super op de kookplaat en wasbak enz.
Ja heel goed product voor dergelijk gebruik! Ik ga het zeker nog gebruiken! :)