• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nanolex Ultra

Hey Sandman :D

Ik kan je concreet even niks vertellen, maar...

Ik ben meteen even naar mijn spullen gelopen en het flesje Ultra Glass (30ml) tevoorschijn gehaald. Dit flesje zit, na één keer een voorruit + een halve achteruit, nog voor minimaal 85% vol. Dan zou je zeggen dat ik dus 15% al verbruikt heb, maar ik weet vrijwel zeker dat een vol flesje niet letterlijk vol zit. ;)

Ik heb er eigenlijk nooit zo op gelet, omdat ik gewoon een standaard prijs vroeg voor het behandelen van één vooruit, maar ik gok dat je 15 voorruiten kan doen? In ieder geval meer dan genoeg voor de aanschafprijs.
 
Dat spul is super zuinig in gebruik!
Ik had mijn voorruit gedaan. En er zit nog iets van 90% in denk ik?

Ik heb het ook nog staan. Maar gebruik het niet meer. Indien je intresse hebt. Mag je me een pb doen ;)
 
Ondertussen 2x toegepast op mijn wagen, 2x op die van mijn vriendin en 1x op die van m’n schoonvader. Flesje ongeveer halfvol (of halfleeg :yum)