• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Natural look of leather stuff?

shaguar

Detailing rookie
7 mrt 2010
265
0
Wat adviseren jullie voor het conditioneren van deze zonneklep?

Natural look of leather stuff?

Lijkt of beide producten dezelfde werking hebben, of heb ik dat mis?

Hartelijke groet,
Kees.

Foto-XTFX8PTG-D.jpg


Foto-YHGBYSA8-D.jpg
 
Natural Look lijkt mij prima. Als je wat tegen de geur hebt dan kan Valet Por protect ook.
Je kan (en mag) een beetje komen halen :weetniet >> pm maar

Hans
 
Inderdaad Natural Look nemen ............

Leder producten zijn echte conditioners die zodanig zijn samengesteld dat ze het leder BINNEN dringen.
Er zitten 'vettige' substanties in die het leder voeden en conditioneren. Ze gaan de huid in !!!!!!

Daarom laten ze een vettige of smerige waas achter op vinyl en skai .....
Vinyl en skai nemen helemaal niks op ....... Dus N.L. gebruiken ....
 
Ik zou Leather Stuff gebruiken. Dit heeft de beste UV filters van alle PB producten. Lijkt me bij een zonneschermpje een goed idee.
 
Heb één zonneklep behandeld met PB Natural Look. Buiten de wat mindere geur (trekt vanzelf weg) vond ik het wat teveel glimmen.

Heb van RedCat / Hans een flesje Valet Pro Protectant gekregen :)^ en heb daar de andere zonneklep mee gedaan.

Voor een bijzonder glimmend resultaat moet je het onverdund gebruiken. Omdat het op waterbasis is, kan je het verdunnen voor een matte glans.

Valet Pro ruikt nauwelijks. Op de foto is het wat lastig te zien, maar je ziet naarmate je meer verdunt de glans duidelijk minder worden.

Uiteindelijk vond ik de 1:4 oplossing het mooiste resultaat geven.

Foto-TVOP3U4T-D.jpg


Hartelijke groet,
Kees.