Na de voorbewerking met wat polijst middel is het tijd om deze vrij unieke wax te testen. Het betreft de Naviwax IONCOAT Naviwax Dark. Het is echt een APC wax :klap
Effe engelse tekst
Each 250gm tin contains enough wax for at least 30+ applications and can be applied not only to paintwork but also,plastic trim,glass,mirrors, motorcycle visors etc.
IONCOAT® NAVIWAX leaves no chalky residue
In de deksel van het potje zit een pad die ik zelf niet gauw zal gebruiken , maar toch leuk dat deze erbij zit. Het product zelf ruikt een beetje oplosmiddel achtig maar met een ander raar niet hinderlijke odor.
De verwerking van het product werkt bijna hetzelfde als de meeste waxen.(dun opbrengen). Zelf heb ik gekozen om met de Concorso UltraSoft Finishing CCS Round Foam Hand Applicator te werken.
Dit product droogt(haze) niet op dus je kunt het gelijk weer kort daarna uit buffen.
Ook dit is een makkie :-"
En de glans??

Oja de BEADING
+
- makkelijk te verwerken
- meegeleverde pad
- uniek product en te gebruiken op verschilende oppervlakken
- mooie beading
- mooie glans (mits goed voorbereid)
- laat geen resten achter
-
- nog niet in Nederland te verkrijgen
- het product hazed niet
Effe engelse tekst
Each 250gm tin contains enough wax for at least 30+ applications and can be applied not only to paintwork but also,plastic trim,glass,mirrors, motorcycle visors etc.
IONCOAT® NAVIWAX leaves no chalky residue
In de deksel van het potje zit een pad die ik zelf niet gauw zal gebruiken , maar toch leuk dat deze erbij zit. Het product zelf ruikt een beetje oplosmiddel achtig maar met een ander raar niet hinderlijke odor.
De verwerking van het product werkt bijna hetzelfde als de meeste waxen.(dun opbrengen). Zelf heb ik gekozen om met de Concorso UltraSoft Finishing CCS Round Foam Hand Applicator te werken.
Dit product droogt(haze) niet op dus je kunt het gelijk weer kort daarna uit buffen.
Ook dit is een makkie :-"
En de glans??
Oja de BEADING
+
- makkelijk te verwerken
- meegeleverde pad
- uniek product en te gebruiken op verschilende oppervlakken
- mooie beading
- mooie glans (mits goed voorbereid)
- laat geen resten achter
-
- nog niet in Nederland te verkrijgen