• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Net gespoten interieurlijsten schoonhouden

bmwforlife

Detailing addict
29 jul 2013
24
55
Ik heb onlangs mijn interieurlijsten laten spuiten van hout naar pianolak zwart. Het is nu ongeveer een maand geleden en ik vraag me af hoe ik de vetvlekken het beste kan schoonmaken. Ze worden natuurlijk gauw vuil en absorberen enorm veel stof op.En raden jullie daarna aan om een waxlaag eroverheen te smeren? Nu dacht ik zelf bijv aan die poetsdoekjes voor computerschermen. Die bevatten geen alcohol of Plege doekjes die je gebruikt voor houten meubels.
Eerst een aantal foto's van schone:
DSC_1058_zpsb99c38f9.webp

DSC_1057_zps4307a8ba.webp

DSC_1056_zps40866e80.webp

IMG-20140916-WA0000_zps0a00a8d6.webp

En zo is die vuil:
DSC_1186_zps334f4fbd.webp

Eens met Egepolo. Zorg wel dat je echt schone en goede microvezel doeken gebruikt, waardoor je krassen voorkomt.

Zoals hierboven al vernoemd, ik gebruik ook spay and wipe voor mn glossy zwarte geplasti-dipte interieurlijsten. En een microvezel doek

Ik heb het geprobeerd met de Mothers Wax California Gold Showtime Detailer Spray en het werkt prima. Mf laat wel wat pluisjes achter btw. [h=1][/h]

Toevallig een gele MF? Welke in het kleisetje zit van Mothers.. Deze pluist als een malle, ook na meerdere wasbeurten. Ik zou gewoon een monello doek hiervoor gebruiken. En dan de laagpolige kant hiervan. Streeploos, zonder pluisjes :).

Beetje spray & wipe vernevelen op bijvoorbeeld de piccolo nero van Monello en je kan er de hele auto mee door :ja Vanmiddag nog een compleet interieur van een Audi A8 mee opgefrist. Vooral niet teveel gebruiken.