• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Newbie

Timpie

Detailing addict
10 mrt 2016
13
60
47
nieuw hier maar al heel lang detailing als hobby - passie.

Eigenlijk hoofdzakelijk mijn eigen auto's, soms deze van vrienden. (Onlangs nog een murcielago en een 850 csi)

Collectie is zeer uitgebreid.

Toestellen van dap 500 over paw 900 naar de rupes 15 en een rotary

Waxes van van allerlei soort (meguiars, bouncers, obsession, bmd, swissvax, zymol, definitive, mitchel & king, dodo, wolfs, mad cow, fuso,...) ook wat coatings van gyeon en wolfs

Ook andere onderhoudsproducten bij de vloot (halve collectie swissvax, zymol, autofinesse)

Polijstmiddelen bij de vleet. (Sholl, menzerna, smarwax, festool, monello, swissvax, autofinsse)

Kortom, ik wil alles wel eens geprobeerd hebben

Leuk om hier af en toe wat tips te lezen...

Heb je dan ook er een baan bij want het lijkt mij dat je geen tijd overhebt met zoveel auto's en spullen

Helaas ook een drukke baan. Ben vrije beroeper dus tijd ontbreekt mij wel meer dan eens. Ik probeer per jaar een dag of 3 te reserveren voor het betere werk. Het gewone detailen doe ik tussendoor en betreft hoofdzakelijk onderhoueden edm. Het aantal producten groeide met de jaren. De waxen zijn een beetje verzamelwoede.

Hier een paar van mijn autokes:
image.webp
image.webp
image.webp

• Leuk
Reacties: Istnogferarie
Welkom Timpie,
voor de verandering eens niet een beginnende "poetser" die we moeten wijzen op het stappenplan
(waarbij voor die persoon een wereld open gaat), maar een ervaren detailer!
Mooie wagens, staan er al schitterend bij......