• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Niet nieuw maar wel een nieuwe auto Jaguar S-type 4.0 v8

buster

Detailing rookie
11 jan 2009
281
0
Ik heb hier niet nieuw maar we hebben deze auto https://forum.Carclean.com/cc_postst1967/Jaguar-SType.aspx
ingeruild voor deze Jaguar S-type 4.0 v8, 100.000 km beige intrieur. winterbanden op velg erbij en er
komen nog nieuwe zomerbanden bij.
Hij was gepoetst haha:D
Dat gaan we natuurlijk even overdoen. Ik kan niet wachten om de dodo en WF produkten
erop los te laten. Hij zit goed in de lak en het interiuer is ook top!!!

Ik heb geen beste foto's, maar dat komt omdat ik die nog ff niet kan maken.
Deze zijn van internet.
Jag.jpg

Naamloos-1kopie.jpg

Naamloos-2kopie.jpg

Naamloos-3kopie.jpg
 
Kijk, daar worden we blij van, weer een Jaguar rijder.

Kleine tip, niet teveel sleutels aan de bos, houdt de schakelaar niet van.

Hans
 
Prachtige wagen! Veel fijne en veilige kilometers gewenst, en natuurlijk heel veel detail plezier.
 
Daar ben ik ook lid van. Ik heb weleens tips gegeven over een versnellingsbak en
ik heb er nu een topic lopen over de verzekering want ik moet weten of ik klasse 3 heb
anders ben ik niet verzekerd voor diefstal. Dus dan moet ik een hellingshoekdetector laten plaatsen.
 
Die zal ook wel mooi zijn, maar die blauwe zie link eerste post was er erger aan toe als deze.

Ik ga alles met WF :heart_eyes: en dodo :heart_eyes: doen. Ik kan niet wachten maar ik heb voorlopig ff geen tijd}:)w