• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw: de Buckanizer van Detailing Outlaws!

E

Etterual

Guest
NIEUW!

Alleen deze maand is de Buckanizer verkrijgbaar voor €19,99! Per direct te bestellen in de kleuren rood, blauw en zwart.

Ben jij ook opzoek naar een handige opbergbak die je aan je wasemmer kunt bevestigen? In de Buckanizer van Detailing Outlaws kun je bijvoorbeeld jouw washandschoen, kwasten en sponzen kwijt! Zo voorkom je dat je je kwasten kwijtraakt of dat jouw wasemmer vol zit met accessoires!

De Buckanizer is voorzien van twee gaten aan de onderkant zodat het water eruit loopt. Hiernaast is de Buckanizer geschikt voor alle 13 en 19 liter emmers inclusief de Grit Guard emmers!

https://www.carclean.com/nl/merken/detailing-outlaws.html

detailing-outlaws-sticker.png
 
Oeh, zag het laatst al op het forum voorbij komen (2 dagen terug in het voorraad topic). Mooi product, gek dat niemand anders het ooit verzonnen/gemaakt heeft aangezien het mij toch wel erg makkelijk lijkt. Enig dingetje is de prijs, die is niet mals voor een kunstof bakje...maar als de kwaliteit goed is...(net als de emmers). Leuke maar toch dure hobby dat detailen (en erg verslavend)!
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba en RoyR
@Marcel1973 Volgens mij is ie nou een maand voir 19,99 beschikbaar en daarna voor de normale prijs. Lijkt me raar als ze zo'n product voor de gritguard emmers maar tijdelijk aanbieden, tenzij ze er niet meer kunnen inkopen natuurlijk.
 
Voor die prijs zou ik in plaats van zo'n bakje eerder een emmer met gritt ofzo er naast zetten om de spullen even in te leggen. Kun je ook een emmer voor pakken waar je bijvoorbeeld al de velgen mee gedaan hebt. Het idee voor het bakje is leuk, maar naar mijn mening commercieel gezien niet interessant.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Het zal niet iedereens kop thee zijn maar dat is met veel producten zo. De een kiest inderdaad voor een andere emmer en de ander voor een Buckanizer.

De hoge prijs zal vast te maken hebben met de kosten voor het product. Gemaakt in Duitsland van hoogwaardig materiaal. De oplage zal veel lager zijn waardoor de kosten van de mal ook verdeeld moeten worden over een veel kleiner aantal. Er zit een doosje om heen, is ook niet gratis en dan kom je al snel uit op zo'n prijs.
Ongetwijfeld als je dit bakje laat maken in het verre oosten dan zal het veel goedkoper zijn maar lang niet de kwaliteit en bovendien zitten er patenten op.
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba en Brad
Zo doe ik het inderdaad ook @Cordoba. Eerst de velgen, daarna emmer leeg en schoon en die gebruik ik dan als "buckanizer".
Wel een leuk idee overigens (had ik het zelf maar bedacht :p). Gelet op de prijs, denk ik overigens dat het commercieel wel interessant is (voor de ondernemer).
 
Is dat een sticker die op de Buckanizer zit? En zit die er al opgeplakt of kun je die zelf plakken? Ik hou namelijk niet zo van het logo, hou het liever clean en puur de kleurcode.
 
@Marcel1973: nou heb ik net voor de velgen zo’n bakje nodig om alle borsteltjes en kwastjes in kwijt te kunnen. Het gebruik van de wheel Bucket is dan niet mogelijk...
Hij staat alvast op mijn lijstje voor de SSS.
Naar ik begrepen heb staat hij op 1 september nog steeds aan die “action” - prijs te koop?
 
Ik heb er zo ene en die is veel groter dan ik had verwacht.
Je kan er veel in kwijt, 2 washandschoenen naast elkaar is geen probleem.