• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw forumlid ( Anto)

Anto

Detailing addict
5 dec 2012
57
52
Hallo , ben een jonge veertiger uit den Belgiek , een beetje autofreak ( hobby is rallysport , als piloot ) . Zelf rijd ik een Mini Cooper en men echtgenote de nieuwe Volvo V40 . Allebei in leuk zwart .

Welkom! Op je mini heb ik net al gereageerd in je andere topic.

Hoe bevalt de V40 jullie? Wellicht een D2?
Ik heb mijn mooie zwarte V50 met net 10K op de teller al vaarwel moeten zeggen enkele maanden geleden.

In de zomer mag ik een nieuwe bedrijfswagen kiezen en de V40 is mijn favoriet in de lijst. (Heb ervoor ook al 2 S40's versleten)
De afwerking vind ik alvast top. Het kontje kan er nog mee door.
Maar de D2 motoren hebben nogal veel issues met vertrekken vanuit stilstand etc.
Desondanks altijd super tevreden geweest van Volvo.

Hallo , tot nu toe zeer tevreden over de V40 , is geen laagvlieger ( tis een D2 , zwart , 17") maar zuinig alvast en leuk om mee te rijden . Vorige was een v50 D3 , maar veel problemen ermee ( schokken , stilvallen , slechte remmen ) en zo verwisseld voor de v40 , en tot nog toe niet beklaagd ( tis mijn echtgenote die er het meest mee rijdt , mag hem wassen en voltanken) .:-d

Schrijf je reactie...