• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe poetsnewbie

Svenn0r

Detailing trainee
12 mei 2018
3
25
38
Dordrecht
Hallo autoliefhebbers!

Ik heet Sven aka Svenn0r, 32 jaar jong en ik kom uit Dordrecht. Op dit moment rij ik een Volkswagen passat variant highline 2.0 uit 2011. Heb hiervoor meerdere auto's gehad, maar dat waren meer sportievere auto's. Heb een BMW E30 2.5, BMW E36 1.6, Subaru Impreza 555 2.0, Ford Focus 1.6, en nog wat auto's gehad, die verder niet interessant waren. De foto's zal ik later nog even posten. Altijd bezig geweest met sleutelen en sportief rijden. Nu met een gezinnetje moest ik toch maar voor een station gaan, maar heb hem vrij snel laten chippen, waardoor hij zeker niet tekort schiet.

Verder poets ik al heel lang mijn auto's, alleen niet op de goede manier kwam ik al gauw achter. Volg al wel een tijdje dit forum en probeer stukje bij beetje spulletje aan te schaffen. Doe alles nu nog met de hand, maar zou toch wel graag naar machinaal over gaan uiteindelijk. Nu kwam ik er ook achter dat ik veel te weinig doeken heb haha. Heb echt nog veel te leren, maar dat is alleen maar leuk!

Zou het erg leuk vinden om met mensen in de buurt in contact te komen om eventueel een keer af te spreken om samen te poetsen, zodat ik het sneller oppak, mits mensen dat natuurlijk leuk vinden. Hoor het vanzelf wel. Er zijn zoveel verschillende mogelijkheden en keuzes, dus je ziet de bomen door het bos niet meer, dus een beetje begeleiding zal wel fijn zijn. Alle tips en tricks zijn natuurlijk welkom die ik in de toekomst ga krijgen!!

Als er vragen zijn schroom niet!

Zoals beloofd zou ik nog even wat foto's posten van mijn voorgaande auto's en mijn andere speeltje. De bmw E36 kan ik helaas niet vinden, maar die heb ik ook niet heel lang gehad.
GroteFoto-7BRQCJZO.jpgDSC00069.JPGP1010022.JPGIMGP4614.JPG



Groeten Svenn0r!!
 
Laatst bewerkt: