• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw gecoate velgen behandelen met?

kww

Detailing addict
18 jun 2010
12
60
Hallo
Ik laat binnenkort mijn velgen poedercoaten.
Dit wordt mijn winterbanden setje dus een goede bescherming nadien is zeker gewenst.
Wat zou de optimale beschemring bieden?
Ik vind het niet erg om bijvoorbeeld meerdere lagen op te bouwen oid, ikwil ze gewoon makkelijk schoon kunnen maken en een goede bescherming voor een lange tijd bieden.
Bij voorkeur de hele winter door.

Dank, Klaas
 
Gyeon Rim voor optimale en langdurige bescherming.

En als je nog even het geduld kan opbrengen, zou ik even wachten tot 1 September vanwege de SSS.
Tussen 12:00 uur en 14:30 uur krijg je 20% korting op Gyeon.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
die laatste is me wel aardig prijzig.
dus ik ga voor de gyeon rim.
de velgen zijn net terug van de spuiter.
20180917_102623.jpg
 
De zomer velgen zijn inmiddels ook klaar met dezelde lak.
De wintervelgen moesten er meteen onder ivm apk dus die zijn nog niet behandeld.
1 setje van de Q2 rim is goed voor 4 of voor 8 velgen?
Komt er binnenkort nog een sale of discount oid?
 
Gyeon Rim is besteld, de zomervelgen zijn ook gepoedercoat met dezelfde lak als de wintervelgen.
Banden zijn er nu nog niet omheen dus ik kan ze mooi behandelen.
 
Ik zou ze pas behandelen met Rim als de banden er omheen zitten, met monteren word de velg altijd wel geraakt (bij een goed bedrijf alleen door de band) dan gaat er toch weer een stukje coating af. Plus dat balanceerlood niet plakt op de coating
 
  • Leuk
Reactions: BlueRaccoon
+1 Eerst monteren :)

Aanvulling: Loodjes plakken wel op de coating, maar de ontvetter die men vaak rijkelijk gebruikt alvorens het plakken van de loodjes is niet zo vriendelijk voor je coating. :)
 
  • Leuk
Reactions: BlueRaccoon