• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw hier en direct maar even voorstellen

rhaan

Detailing rookie
29 mrt 2018
4
15
Hallo, mijn naam is Remco, 44 jaar, woonachtig in Arnhem en ben een paar jaar geleden gestart met het wat serieuzer poetsen van mijn auto.
Wat begon met het betere poetsen is inmiddels uitgegroeid naar detailen.

Ik rijd in een Saab cabrio van 2008 waar ik erg blij mee ben!

Ik heb nog maar beperkte ervaring opgedaan, werk pas sinds een jaar met een DAP en ben nog aan het proberen welke middelen goed werken (op mijn auto).

Recent een serieuze poging gedaan om mijn auto goed aan te pakken (wassen/kleien/polijsten/coaten) en heb de laatste werkzaamheden bij de Autoverwennerij gedaan.

Ik ben erg tevreden met het resultaat wat ik tot heden heb behaald, maar ben ook nog niet klaar. Het werkt aanstekelijk, maar na de buitenkant van de auto, is er ook onder de motorkap, onderhoud van de kap, de velgen en de matte kunststof delen ook nog resultaat te behalen!

Auto behandeld met chemical guys vss(2x) en gyeon synchro.
Mocht de coating echt zo goed houden als gyeon beloofd dan wijk ik gewoon uit naar de auto van mijn vrouw :)
6f18055e77ae82b646734ce2c1df5db2.jpg
c93d90a74cbfb3601833bd992e2c68a0.jpg

92280f4ab5ac187193f9af67bef61e89.jpg
 
Laatst bewerkt:
Welkom op het forum! :D

Ik dacht de werkplaats op de foto al te herkennen. :p

Hmmm... Meestal vind ik deze kleur niet zo mooi, maar dit bevalt mij wel. Misschien i.c.m. met de zwarte kap en de juiste accenten maakt het dit wel strak!
 
Welkom! Een van de mooiste Saabs ooit gemaakt in mijn ogen. Is dat de beading van de Syncro op een schone of vieze auto? Als het een schone auto is dan lijkt het mij dat er iets niet helemaal goed is gegaan bij het aanbrengen.
 
Welkom! Een van de mooiste Saabs ooit gemaakt in mijn ogen. Is dat de beading van de Syncro op een schone of vieze auto? Als het een schone auto is dan lijkt het mij dat er iets niet helemaal goed is gegaan bij het aanbrengen.
Het is me opgevallen dat de beading veranderd met het maken van kilometers (oppikken van vuil?).
Na schoonspoelen is deze weer gereset. Deze foto is overigens van een paar dagen eerder.
58f96268d6c37323b03296522e20a990.jpg
 
  • Leuk
Reactions: D!m!tr! en Jansen