• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw hier en overtuigd !!!!! : gcvanwerd

Gert welkom op dit glansrijk forum. Dat je na de meeting van 5 september om zou gaan had ik wel verwacht. Weer een verslaafde erbij. Zwart is een dankbare kleur om te detailen. Binnenkort aan de DAP?

Hey, Andre ( toch ?? )

Dus jij wist het al :ja Maar het resultaat was duidelijk daar.
ik ga nog niet voor de DAP, want ik vind het handwerk nog steeds leuk om te doen, hoewel de Monello polijst best wel zwaar ging. Komt misschien nog wel.

Groeten van Gert.

Yep that's me.
Heb je handmatig met de Monello een goed resultaat? Lijkt me een pittige klus.
Ik wil nog eens de Finale Finishing Polish proberen als finish na de SSR.
En zo is er steeds weer iets nieuws wat het proberen waard is.

Hey, Andre.

Het is inderdaad een zwaar klusje en je voelt je poets-arm echt wel als je klaar bent.
Ik heb de Toledo 4x keer gehad natuurlijk namelijk: wassen-afzemen, daarna de Monello, toen de Black hole en daarna de wax voor een seal.
Blijft veel werk, maar zoals je weet was mijn Toledo al redelijk glad voordat ik aan deze produkten begon !!!!:lol
Ziet er weer strak uit. Kan ik in het vervolg gewoon alleen de Black hole en bijv. de Natty's blue gebruiken voor een mooie wetlook ??
Hoor het wel.

Groeten van Gert.

@gcvanwerd: lees even dit topic: https://forum.Carclean.com/threads/gebruik-van-de-quote-functie.2156/

Ik heb al veel onnodige quotes van je moeten verwijderen ;)

Hallo, Stimpy 68.

Dit is dan de laatste quote van mijn kant en ik zal je nog een keer vertellen waarom ik dat doe. Als ik bijv. dit bericht wil beantwoorden en op de knop "plaats antwoord"druk, krijg ik de melding : "de pagina kan niet worden weergegeven". Als ik op quote druk kan ik wel antwoorden !!! Vreemd , maar waar.
Geen idee waar het aan ligt. Jij misschien ????

Groeten van Gerrit ( misschien voor de laatste keer ). :(

Ik zou zeggen probeer eens een andere browser zoals firefox, en kijk of je het probleem daar ook mee hebt.

Hoi Gert,
Een uitgebreide detailbeurt incl. polijsten doe ik maar 1 of hooguit 2 keer per jaar. Om de wetlook op peil te houden zou je naar mijn idee kunnen volstaan met tussendoor de Blackhole en Natty's te gebruiken.
Zelf gebruik ik als tussendoortje nog wel de QuickDetailer+ van Poorboy's.
Dit werkt perfect om je waxlaag te boosten en het ruikt fantastisch.

Las ik nu net wassen/zemen? Zemen kan echt niet meer hoor. :|~* Een droogdoek maakt veel beter droog en de kans op krassen is veel minder. Vergelijk het met de washmitt. Als je die eenmaal kent wil je ook geen spons meer.

Grtzz

gcvanwerd zei:
Als ik op quote druk kan ik wel antwoorden !!! Vreemd , maar waar.
Probeer inderdaad eens een andere browser.
Als dat niet helpt, zou je als workaround de quote-button nog kunnen gebruiken. Verwijder dan gewoon handmatig de gequote tekst (inclusief de 'quote' marks tussen blokhaken).

Hoi.

Heb de quote weggehaald nu en hopelijk is het zo oke. Bedankt voor de complimenten en de zeem gaat weg, hoor Andre !!!!!
Heb de Waffle besteld , dus dat komt goed. Bijhouden kan ik dus met de Black hole en de Natty's blue. Geweldig !!!! Bedankt voor de tip.

Groeten van Gert.