• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw hier

Aygobart

Detailing rookie
3 feb 2016
5
2
43
Breda
hallo,

Ik ben Bart, niet helemaal nieuw op het forum.
Al een ruime tijd lees ik mee, zonder te reageren.

Nu is het moment daar dat ook ik registreer.

Ik ben 34jaar, woonachtig in de omgeving breda.
Momenteel poets ik onze auto nog met de hand, met zo'n beetje het hele consumentenprogramma van Meguiars, maar zou graag de overstap gaan maken naar een machine.

Welkom Bart!

Heb je al gekeken naar eventuele machines?

Ik heb er al wat over gelezen hier op het forum ja, volop keuze.
Ik ben voornemens te starten met een goedkope, kijken ofdat het me bevalt.

Wellicht een 2e hands dap, die worden nog weleens aangeboden

Da's ook een goed optie. Een DAP is goed om mee te beginnen en je kan er veel mee behalen.

Misschien leuk om eens een collega-detailer op te zoeken en een machine te proberen of bij CarClean een demo vragen.

Greetz

Welkom Bart!

Ik neem aan dat je een zilverkleurige Aygo hebt?;) Polijst je nu met de hand? Dan is een DAP inderdaad een groot verschil! Moet zeggen dat het nog steeds geen licht klusje is, maar het gaat een stuk sneller en je krijgt meer resultaat met een machine!

Welkom Bart!

Ik neem aan dat je een zilverkleurige Aygo hebt?;) Polijst je nu met de hand? Dan is een DAP inderdaad een groot verschil! Moet zeggen dat het nog steeds geen licht klusje is, maar het gaat een stuk sneller en je krijgt meer resultaat met een machine!

Hoi, heb inderdaad een zilvergrijze Aygo en een zilvergrijze Bmw, beide worden nu oldscool gepoetst met de hand.