• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw hier...

bambam

Detailing rookie
29 mei 2008
59
0
Ik ben hier al vaker wezen kijken en nu toch maar aangemeld. Leuk Forum, erg leerzaam alleen soms jammer dat er geneuzeld wordt over scheve stickertjes enzo. Verder erg leuk hier hoor en een mooie uitgebreide webshop, wat een keuze zeg! Begrijpelijk dat velen hier al zo'n uitgebreide collectie met spullen hebben. Ik ben een starter, dus voorlopig veel lezen en leren van jullie.

Groeten,
BamBam :cool:
 
Welkom op het forum.

bambam zei:
soms jammer dat er geneuzeld wordt over scheve stickertjes enzo.

Mja klopt wel. Misschien niet heel erg belangrijk. Maar het geeft wel de perfectionisme aan van de detailers die hier rondstruinen.
:D

Joost
 
Welkom... leuk dat m'n oude nickname zo af en toe nog eens opduikt...
lang niet meer gezien die naam. Anyway... fotoooooooooos
 
De Avatar kon ik op deze site uitzoeken, dus de eer is aan Tim!

De naam BamBam gebruik ikzelf ook al jaren. Helaas wil mijn vrouw niet dat ik, mochten wij een zoontje krijgen, hem Bambam noem :sob:

Mijn auto is te vies om er foto's van te plaatsen... ]d~^
 
@bambam
hmm... al jaren?... Je hebt een aantal jaren geleden toevallig geen duiklessen in Bonaire gegeven toch?
 
In wat voor een auto rij je in?
En heb je hem al gewassen zodat je foto's kan plaatsen?

We zijn erg benieuwd.

Joost