• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw hier!

Wouterb038

Detailing rookie
12 jan 2020
10
15
32
Zwolle
Hi,

Ik zal me ook maar even voorstellen. Mijn naam is Wouter en kom uit Zwolle en ben 28 jaar oud.

Heb me de afgelopen jaren steeds meer verdiept in het hobbymatig detailen van mijn auto’s.

Ik heb al een hele waslijst aan producten staan maar werk het liefst met Gyeon en producten van Megiars maar heb ook veel andere merken waar ik erg tevreden over ben. 80% koop ik bij carclean maar er is één merk wat ik nog graag in de catalogus van carclean zou willen zien en dat is Car -Pro.

Mijn vorige auto waar het detailen echt is begonnen was een BMW E60 530i

FD19B053-AABD-484E-A0DC-03FC0BB31EFC.jpeg


momenteel rij ik een BMW F31 328i uit 2014

3DD92B5A-CF41-46D2-B4E1-BABE23D2DE6A.jpeg


ik hoop hier veel tips en trics te kunnen leren en waar nodig ook te kunnen helpen.

Fijne zondag nog !
 
Welkom hier Bob. Het merk dat je mist, is in het verleden wel door CC volop verkocht, maar door onderlinge geschillen, wordt het merk niet meer door CC gevoerd. Als je het merk zonder streepje gebruikt, zie je ook dat het naderhand wordt vervangen door een rijtje ******.
 
  • Leuk
Reactions: Wouterb038
Nog iemand uit Zwolle! Leuk!
Prachtige auto!
Woon je toevallig in stadshagen? En heeft een van jou buren ook dezelfde auto?
Zo ja, dan weet ik waar je woont. :D Want dan woon ik een paar straten verderop
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Wouterb038
Bedankt allemaal !

Welkom hier Bob. Het merk dat je mist, is in het verleden wel door CC volop verkocht, maar door onderlinge geschillen, wordt het merk niet meer door CC gevoerd. Als je het merk zonder streepje gebruikt, zie je ook dat het naderhand wordt vervangen door een rijtje ******.

Dat is jammer zeg! Hopelijk kunnen ze ooit nog weer tot elkaar komen en producten weer te koop aanbieden...

Nog iemand uit Zwolle! Leuk!
Prachtige auto!
Woon je toevallig in stadshagen? En heeft een van jou buren ook dezelfde auto?
Zo ja, dan weet ik waar je woont. :D Want dan woon ik een paar straten verderop

Bedankt man! Ik woon al jaren niet meer in Stadshagen... (ben er wel opgegroeid als klein jochie). Maar heb bovenstaande auto's daar niet gehad dus ik denk dat je een soort gelijke auto van iemand anders hebt gezien in Stadshagen ;)
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Ah had gekund :)
Er staat namelijk exact dezelfde auto hier in de buurt! En t viel me laatst op dat zijn velgen ook spik en span waren

Haha, ja ik heb mijn 3-serie i.c.m. met het witte M-sport pakket en dezelfde stijl velgen al vaker voorbij zien komen in Zwolle. Veel mensen met een goede smaak (al zeg ik het zelf :joy::joy:) Maar aankomende zomer komen er 19" of 20" hoogglans zwarte velgen op en maak van deze 18" een mooi wintersetje.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Welkom van een mede F31 rijder. Ik kan je nu al vertellen dat zwarte hoogglans velgen niet de makkelijkste zijn om swirl vrij te houden. De E60 zag er ook zėėr netjes uit!
 
  • Leuk
Reactions: Wouterb038
Welkom van een mede F31 rijder. Ik kan je nu al vertellen dat zwarte hoogglans velgen niet de makkelijkste zijn om swirl vrij te houden. De E60 zag er ook zėėr netjes uit!

Geloof ik graag. Maar ik laat ze in de glascoating van Gyeon zetten en hoop daarmee makkelijker swirls en kras vrij te houden.... Had ook een glascoating op mijn 20" Veemann wielen die van binnen een matte finesh hadden maar de spaken waren "machined polish" en heb ik door de glascoating nooit een krasje of wat op gehad :cool:
 
  • Leuk
Reactions: M3fan