• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw hier

Renzo

Detailing rookie
6 nov 2025
1
2
Hi allemaal!

Ik heb me zojuist aangemeld op dit forum. Zelf handel ik in kampeervoertuigen, waarbij zowel het interieur als exterieur regelmatig een grondige aanpak nodig hebben. Daarnaast ruil ik vaak auto’s in die eerst opgeknapt moeten worden voordat ze weer verkocht kunnen worden.

Ik heb me hier aangemeld om mee te lezen, mijn kennis over de juiste producten en werkwijzen te verdiepen én waar mogelijk anderen te helpen met de ervaring die ik al heb.

Op dit moment ben ik vooral op zoek naar goede producten voor interieur- en exterieurreiniging, en naar een krachtige stofzuiger. Ik ga me er verder in verdiepen waarschijnlijk zien jullie binnenkort wel weer een berichtje van me verschijnen!

Welkom,

Ook ik ben niet lang ingeschreven en pas begonnen met detailen van mijn eigen auto.
Producten zijn echt bizar veel. Ik ben vaak een stille lezer en lees ontzettend veel op dit forum. Af en toe stel ik hier en daar een vraag.

Ik merk vooral onder de ervaren detailers dat vele producten echt een persoonlijke keuze zijn. Iedereen heeft zijn/haar reden voor keuzes in bepaalde producten. Zelf vind ik het leuk om gewoon uit te testen, dus iedere keer als een product opgaat, bijv. een shampoo ga ik weer iets anders proberen op aan raden van anderen.

Eerst maar eens de basis onder de knie krijgen!

• Leuk
Reacties: WMS90