• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw lid

KlaasKippegaas

Detailing rookie
12 jun 2012
8
0
Hallo Allemaal,

Eerst even voorstellen dan maar :)

KlaasKippegaas, en ik rij een Seat Ibiza Cupra 2011 Speedblauw en een matzwarte Aprilia Tuono uit 2006.

Greetz

Hierbij wat foto's die ik zo snel kon vinden.

IMG_6872.webp

img_6868.webp

429231_260095754071579_225475060_n.webp

420652_240866152661206_911083244_n.webp

Schitterend., die uitlaat van de Tuono kan trouwens wel wat JR Wondersteen gebruiken....:rules

Welkom!

Is het wat, de Cup van 2011? Ik bedoel afwerking enz. is nogal plastic?
Ik heb overigens 11,5 jaar vanaf nieuw een Cupra type 1 gehad vanaf 1998 :roll (toch een beetje nostalgie en zie mijn voorsteltopic)
Leuke auto ondanks het een halve golf 2.0L GTi en interieur Polo was :lol

Matzwart op je motor staat 'm goed!

Grt, Dennis

Denders zei:
Welkom!

Is het wat, de Cup van 2011? Ik bedoel afwerking enz. is nogal plastic?
Ik heb overigens 11,5 jaar vanaf nieuw een Cupra type 1 gehad vanaf 1998 :roll (toch een beetje nostalgie en zie mijn voorsteltopic)
Leuke auto ondanks het een halve golf 2.0L GTi en interieur Polo was :lol

Matzwart op je motor staat 'm goed!

Grt, Dennis

Tnx Dennis!

Betereft de Cupra is qua afwerking is net of je een plastic bestekla rondrijdt. Ik lease hem nu tijdelijk als poolauto en kan er van af wanneer ik dat wil. Ik zou hem nooit 4 jaar willen leasen. De rijeigenschappen zijn hilarisch maar ja wat wil je met 180 pk icm een DSG. Je rijdt alles er uit. Qua buiten looks vind ik de Cupra mooier dan de bijvoorbeeld de Polo GTI. Het interieur, met name het dashboard van de CUPRA kan velen malen beter en daar verkies ik de Polo dan weer boven. De stoelstiksels vind ik weer wel mooier dan het VW Jacky patroon.

Ik stop nu maar want het begint op autoblog te lijken :bad

Matzwart vind ik persoonlijk ook 1 van de mooiste kleurstellingen van de Tuono's.

@Klaaskippegaas:

Thanks, ja die Cupra was nog heel goed met zo 160000 op de teller toen ik hem omruilde en is doorverkocht door de dealer.
Later helemaal totallos gereden door andermans schuld maar die jongen (nieuwe eigenaar) had gelukkig niks.
Wel jammer van mijn oude bolide zo'n einde.
Had er veel aan gedaan behalve tuning (geen turbo)

De TT is wel wat anders als de Seat en DSG mis ik niet zo met schakelen nu met de power als het moet,
maar het is voldoende zo hoor voor mij 230pk.. Tis geen Quattro.

Dikke bak die Seat.

Moeders heeft ook een Seat, weliswaar een 1.9 TDI met standaard 105 pk, maar gechipt naar +/- 140 pk, fabriekskaf door ABT :-d. Trekt de klinkers zowat uit de straat.

"Helaas" is het slechts een lease auto, ze vond het complete pakket ( á € 2500 euro) iets teveel van het goede voor een leaseauto). Ze heeft alleen de uitlaat genomen.
a20aa1a7.webp

Oh ja, er zijn geen letters van de naam afgevallen, ze heeft het zo laten aanbrengen door de dealer aangezien dat het koosnaampje van de auto is.... :roll