• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw lid

Haasy

Detailing rookie
5 jul 2021
6
15
Apeldoorn
Hallo poetsers en liefhebbers,

Even voorstellen omdat ik gemerkt, en vooral gelezen had dat dit gewaardeerd werd hier op het forum voordat mensen allerlei dingen gaan vragen!

Mijn naam is Robin, 30 jaar woonachtig in Apeldoorn en momenteel in het bezig van een Q3 S-edition in de kleur Daytona grey. In de 12 jaar dat ik auto mag rijden eigenlijk altijd met de hand gewassen, mede doordat ik het geen straf vind. De 2 emmer methode werd dan al een aantal jaar gebruikt met wat standaard shampoo van de lokale autoonderdelenboer, zo nu en dan een waxlaag, waar ik aan dacht goed te doen...

Sinds ik in het bezit ben van de huidige auto ben ik me meer gaan verdiepen in het correct bijhouden van lakwerk en zo heb ik dan al menig topic gelezen op dit behulpzaam forum!
Mede door jullie hulp en eerder gestelde vragen heb ik mooie producten kunnen bestellen, waarvoor dank. Doordat ik me zoals eerder vermeld meer ben gaan verdiepen, zijn er ook een aantal vragen onstaan die ik in de daarvoor bestemde topics zal gaan plaatsen. Alvast bedankt voor de hulp!
 
  • Leuk
Reactions: Alex_G en Hean