• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

nieuw Minieken uit Antwerpen

Minieken

Detailing rookie
10 aug 2010
333
0
Ja, ik ben hier dus ook nieuw, :schaam
Via Focusio en Corsawim, Fredgenot... allemaal toffe collega's.
Heb me eind juni nieuwe C-crosser aangeschaft ( zwart ), vooral om m'n caravan mee te kunnen trekken.

Zonet heb ik m'n eerste bestelling gedaan, enkel maar om m'n auto te kunnen wassen , zonder krassen. ( Focusio is bereid hem ne keer te doen blinken , begin september)

Daarom heb ik me al Foamaster - Foaming Gun en Super Snow Foam - Super besteld.$$)

Is het aangeraden om daarna nog ne keer shampoo te gebruiken en ne wax ? :weetniet

Groetjes uit Berchem (Antwerpen) Mini.

Welkom,
Jazeker, na het faomen dien je de auto nog gewoon te wassen. De foam is zeg maar een voorwas die alle grove deeltjes verwijderd.

welkom minieken, dat foamen zorgt ervoor dat het meeste vuil losweekt (ongeveer 80%) en daardoor uit zichzelf met de foam van je lak loopt. Na het afspelen wordt dan het normale wassen kinderspel.
Doel : je hoeft minder over het vuil te wrijven zodat je minder kans hebt op poetskringen.

Weet me maar te zeggen wanneer je afspreekt met focusio, dan kom ik wel een handje helpen.

Er is wel een risico....als je daar geweest bent, heb je waarschijnlijk een levenslang ongeneeslijk virus te pakken....het poetsvirus....je bent daarna AUTOKUISPOSITIEF :!

Misschien wordt het daarna stilaan tijd om via de essoclub een nieuw hobbyteam op te richten : de CARCLEANTIJGERS :lol

Welkom !
Foamen, wassen, kleien, polijsten, wassen, glaze, wax om het in een notedop te plaatsen.
Voor het gehele stappenplan + uitleg .... zie onderschrift

Dank je wel allemaal, zoveel reakties had ik écht niet verwacht, ma goed, we spreken wel af Corsawim... komt voor de bakker.

Welkom! Ik ben idd bang dat je het virus te pakken krijgt=-o

Ik dacht ook dat het me niet zou gebeuren, maar ik ben te laat, vind het nu al helemaal geweldig:jippie

Gr. Marijn

Welkom hier,
Weer een buurtgenoot erbij ;-) ben ook van rond die kanten. En inderdaad vanaf je jezelf al registreerd hier op het forum is het al veel te laat. Volledig besmet... Once you go clean you never go back ;-) veel plezier hier en met het poetsen

Welkom hier,
Weer een buurtgenoot erbij ;-) ben ook van rond die kanten. En inderdaad vanaf je jezelf al registreerd hier op het forum is het al veel te laat. Volledig besmet... Once you go clean you never go back ;-) veel plezier hier en met het poetsen