• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

nieuw Minieken uit Antwerpen

Na een grondige beurt bij Focusio , heb ik gisteren mijn autoooke zelf eens in de wax gezet, met m'n DAp en handpad... met de beruchte 845 ... voor de kenners onder jullie ... hmmm. Tussen haakjes, foto's zijn niet bewerkt, enkel nummerplaat, voor de rest puur natuur .

DSC_3182.webp

DSC_3181.webp

DSC_3180.webp

DSC_3179.webp

DSC_3178.webp

DSC_3177.webp

DSC_3176.webp

DSC_3175.webp

Groetjes mini, en tot gauw !

Bedankt Wim, ik heb echt beetje moed nodig voor ik aan m'n eerste grote project begin, ma gaat niet erg lang meer duren, vrees ik... brrrr

Minieken zei:
Bedankt Wim, ik heb echt beetje moed nodig voor ik aan m'n eerste grote project begin, ma gaat niet erg lang meer duren, vrees ik... brrrr

Gene schrik van hebben ; gewoon doen....je hebt inmiddels al alles wat je nodig hebt (...jaja den tamtam doet z'n werk :ja )

Zoo.... die C-crosser ziet er mooi uit :-)^

Even nieuwsgierig: Wat versta je onder een groot project eigenlijk?

Mss autooke van m'n schoonzus, witte Subaru impreza, bijna 20 jaar oud ... ik dacht die ne keer van onder tot boven te doen.
Groetjes Mini.

Minieken ,
Je hebt het goed te pakken....:jippie
En zoals er veel onder ons het zeggen...Het is inderdaad heel aanstekelijk en je kan niet meer zonder.....
De "cleaning-griep" is bijna niet te genezen:-"

Dank je wel... is altijd tof om een beetje aangemoedigd te worden. Dat porbeer ik hier op dit forum ook zoveel mogelijk te doen, het is het echt wel heel positief, dat werkt aanstekelijk !

Minieken zei:
Dank je wel... is altijd tof om een beetje aangemoedigd te worden. Dat porbeer ik hier op dit forum ook zoveel mogelijk te doen, het is het echt wel heel positief, dat werkt aanstekelijk !

als je wil kan ik je nu tijdelijk (met m'n poot omhoog) elke dag komen aanmoedigen :-"

aha ik heb u gevonden!
welkom hier en het onervarene zal er ondertussen wel al af zijn zeker met zo twee leermeesters?
Post af en toe eens uw collectie zodat ik het kan meevolgen hé!
groeten en tot cleans
ps: over een microbe gesproken amai mijn botten dit is verslavend