• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

belgian mini meet?-antwerpen-

Voor mij zou dit normaal moeten kunnen, op 27/11 en op 04/12,
en op een zaterdagnamiddag ben ik toch dikwijls in Antwerpen.
Maar weet niet of ik met een mooi gedetailde Qashqai ga komen, als het zo'n weer blijft als nu …

En om te beginnen is een simpele "meet and greet" het beste denk ik

Daar in de buurt van het Noordkasteel denk ik ook wel dat er plaats genoeg of in de buurt van het eilandje :cool:

@corsawim; Het Pomphuis; amaai we pakken het het direct serieus aan, ik dacht wat blikjes frisdrank mee te brengen :D :D
 
ok als laatste aangepaste datum word het 18 december aangezien sommige onder ons totaal niet in de buurt kunnen geraken en andere verplicht werken moeten(waarom zijn we niet allemaal rijkelui's mensen die niet moeten werken? :D )

18 DECEMBER 15uur?

en het uitgangspunt is een meet en greet dus de wagens mogen mooi zijn maar aangezien het winter is gaat die van mij toch onder de modder hangen...maar er zal wel BEADING zitten op de modder :p
 
18 December, ik schrijf het op.
Heb die week wel vakantie en als er iets uit bus komt en het blijft hier zo'n druilig weer dan vertoef ik wel op één van de Canarische eilanden.

Het is natuurlijk nog enkele weekjes en daartegen zullen we nog wel eens wat zonnige, droge dagen hebben zeker.
 
Nismo zei:
Voor mij zou dit normaal moeten kunnen, op 27/11 en op 04/12,
en op een zaterdagnamiddag ben ik toch dikwijls in Antwerpen.
Maar weet niet of ik met een mooi gedetailde Qashqai ga komen, als het zo'n weer blijft als nu …

En om te beginnen is een simpele "meet and greet" het beste denk ik

Daar in de buurt van het Noordkasteel denk ik ook wel dat er plaats genoeg of in de buurt van het eilandje :cool:

@corsawim; Het Pomphuis; amaai we pakken het het direct serieus aan, ik dacht wat blikjes frisdrank mee te brengen :D :D

het pomphuis heeft een grote parking....en het is er warm binnen :-"
 
18 dec zou voor mij ook misschien wel lukken maar kan geen garantie geven want moet 's avonds nog de nacht op dus lang slapen is een must!
Mijn baas kan er niet goed tegen als er geslapen wordt op de werkvloer ;) zeker niet met de voeten op de tafel :-"
 
Misschien toch maar beter wachten tot de lente.
Dan kunnen we proper gepoetst en met de "zomervelgskes" te voorschijn komen:-"
 
Vind ik ook. Ze voorspellen tot en met zaterdag vriesweer en sneeuw; zo wordt het moeilijk om een auto proper tot daar te krijgen met al dat zout en sneeuw op de weg....of het moet op een afgesloten trailer zijn :D
 
Inderdaad jammer van het slechte weer, hopelijk hebben we volgend jaar meer geluk.

Maar dat moeten we zeker doen hé, niet laten schieten.

Ik kijk der al naar uit ! :)^
 
dus we stellen het uit? :-b
ze voorspellen hier ijzel/sneeuw/winterse neerslag....ook niet echt het weer om met auto's waar liefde insteekt naar een afgelegen industrieterein te rijden he. een kleine slipper en ik wil niet aan de gevolgen denken .

maar de meeting komt er zeker.
maar dan eerder in het voorjaar vermoedelijk.
mensen die zin hebben om zaterdag toch iets te doen in het antwerpse, we kunnen een pint gaan drinken int centrum :-b

laat maar weten
 
Ja, helaas Acc-Focus...
Maar doen we binnen een paar maand wel hé?
Ik ben der zeker van dat der een hele hoop mensen graag zullen bijzijn !
(daarvan ken ik der toch al 4) :-"
Groetjes Mini.
 
mss een idee om daartegen wel een overdekte ruimte te zoeken,
ga het hier eens navragen, hierachter is een oude garage die momenteel half leegstaat en de andere helft word gebruikt als parkeerplek, mss dat we daar eens kunnen samenkomen
 
Even deze meeting terug nieuw leven in blazen!
Wat denken jullie van zaterdag 28 mei?
Beslist beter weer en een aanwezigheid van het zonnetje:roll
Heb onlangs met Corsawim naar een Insigniaclub meet&greet geweest op een leuke locatie.
Was op de parking van sportOase Brasschaat.
Mooie groene omgeving met weinig lawaai.