• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

NIEUW! Monello Perfetto Ceramico

Mooie eerste ervaringen, ik denk dat een herapplicatie op droog oppervlak bij @Ric325i de beading en sheeting nog een stuk kan vergroten, probeer maar eens!
Wellicht is mijn foto van de beading niet per se de mooiste dat geef ik toe maar dit is ff wat het is ,en beading is geinig om te zien maar de manier waarop dit spulletje de lak water afstoot is wellicht nog interessanter want dat doet de lak ook als je de auto in de foam zet waarbij ik dan weer het idee heb dat op die manier vuil weer sneller/effectiever van de lak afloopt.
Ik zal een volgende keer eens wat meer aandacht aan de foto besteden wie weet trek ik dan een mooier plaatje deze was “ff snel”.

• Leuk
Reacties: RedCat
Ik ga even een kleine test doen en doe helft motorkap van de Z4 in de Monello en andere helft in de Gyeon ceramic detailer. Dan eens zien wat er na een wasbeurt gebeurt. Ik heb toch altijd een beetje het idee dat de BH autofoam of Touchless de Gyeon behoorlijk in werking naar beneden haalt.
Gaan het zien, en laat het weten tzt.

• Leuk
Reacties: Pter
Heb even een simpel testje gedaan omdat je bijna niet het verschil in gladheid voelt. Nieuwe gyeon silk doekjes genomen. Het ontloopt elkaar niet heel veel.

• Leuk
Reacties: Puffle en Tim