• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw, nieuw, nieuw .....

NilsjeP

Detailing addict
15 mrt 2016
5
60
hi,

Bij deze dan toch maar eens aanmelden.

Ik ben Nils, uit het zuiden van het land (NL) en mensen verklaren me voor gek omdat ik zo vaak mijn auto was dus meld ik me aan op het ideale forum ;-)

Ik ben al aardig wat jaartjes verslaafd aan het schoon maken en houden van mijn auto en die van familie en vrienden.

Op jonge leeftijd al begonnen met het wassen van de auto van vaders en al snel werd het ook de auto van de buren en van de oom en tantes.

Mijn eerste auto altijd op de ouderwetse manier gewaasen met de harde spons, kras zeemen en trutle wax! Na een aantal jaar van deze methode volgende ging ik me meer en meer irriteren aan de krassen die ik zag bij een lekker zonnetje, destijds maar eens op het internet gaan zoeken naar de oplossingt en deze al snel gevonden, de stappen plannen, droogdoeken, waxen etc

In de afgelopen jaren al wat mooie resultaten gehaal dmet verschillende wauto maar bij lange na nog niet de perfectie, weet ook niet of ik die ooit ga halen.

Momenteel rijd ik een F30 320 in de kleur havana en over 6 weekjes komt er een nieuwe maar dan station, de laatste maanden mijn eigen auto door tijd gebrek niet de behandeling kunnen geven die ik wil maar wil het met de nieuwe toch weer op gaan pakken.

2 foto's van wat auto die op de oprit hebben gestaan
IMG_0571.webp
IMG_1253.webp