• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

nieuw op het forum

livai

Detailing rookie
31 jan 2016
6
2
30
Hallo ik ben livai en ben nieuw op het forum
maar heb al redelijk wat detailing ervaring heb ook een uiteenlopende verzameling van merken en producten zoals: chemical guys, dodo juice, car pro, nanolex, meguiars

ik rij momenteel met een BMW 530D e61 en men oldtimer BMW 524TD e28 van '85 en heb ook nog SEAT LEON 1M cupra voor circuit gebruik

ik ben hier vooral om nieuwe dingen te leren (producten, machines,...)

FB_IMG_1454251034131.jpg FB_IMG_1454250991076.jpg FB_IMG_1454251131223.jpg FB_IMG_1454248880868.jpg
 
Laatst bewerkt:
Chique wagens! Heerlijk zo'n 1M Cupra;) Enige spijt die ik heb van mijn Leon, dat het geen Cupra is..
 
Ja mijne is een diesel cupra met standaard 150pk nu na enkele mods heeft hij 238pk ^^ en heeft zelfs niet zoveel gekost als ik dacht :eek:
 
Laatst bewerkt:
Ja mijne is een diesel cupra met standaard 150pk nu na enkele mode heeft hij 238pk ^^ en heeft zelfs niet zoveel gekost als ik dacht :eek:

Gaaf! Ja als hij alleen voor track dagen is kan je er lekker aan sleutelen en modificeren wat je wil, daar is het echt een top auto voor!
 
  • Leuk
Reactions: livai