• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

nieuw

Kan je gewoon de hogedrukspuit gebruiken van de wasboxen om het vuil te verwijderen en dan de spuit gebruiken na het wassen?

Als eerst welkom op het forum en heel veel pleizer hier.

Tuurlijk. Niet de borstel uiteraard! En de shampoo zal ik ook niet doen, deze is vaak agressief voor de wax/sealant laag. Gewoon water of het kalkvrij spoelen is geen probleem.

Hartelijk welkom!
De Mini zal heerlijke wasbeurten krijgen, denk je aan het 2 emmer-systeem? Goede keus om toch voor de grote Monello Senza te gaan; werkt zeer prettig, eventueel later nog de kleinere versie erbij voor de wielen / kieren. Ook voor de dorpels is een kleinere droogdoek ideaal, hierbij raakt een grote doek vaak de (vuile) grond.
Ik vraag me wel af waarmee de gewassen wagen beschermd gaat worden....

Als eerst welkom op het forum en heel veel pleizer hier.

Tuurlijk. Niet de borstel uiteraard! En de shampoo zal ik ook niet doen, deze is vaak agressief voor de wax/sealant laag. Gewoon water of het kalkvrij spoelen is geen probleem.

Daar ben ik nog niet uit. Ik heb nog niks besteld maar twijfel keer de poorboys natty's liquid te bestellen voor donkere kleuren maar heb nog niets
Twijfel ook poorboys world qd + quick...
En dan vraag ik me af waar wrijf ik de wax mee in en uit?

Hartelijk welkom!
De Mini zal heerlijke wasbeurten krijgen, denk je aan het 2 emmer-systeem? Goede keus om toch voor de grote Monello Senza te gaan; werkt zeer prettig, eventueel later nog de kleinere versie erbij voor de wielen / kieren. Ook voor de dorpels is een kleinere droogdoek ideaal, hierbij raakt een grote doek vaak de (vuile) grond.
Ik vraag me wel af waarmee de gewassen wagen beschermd gaat worden....
Hehe bericht was voor jou :)