• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe auto gekocht direct laten coaten.

Wesley VD

Detailing rookie
7 feb 2021
22
15
Mijn nieuwe auto heeft vrijdag een coating gehad van G-Techniq. Mensen met goede of slechte ervaringen? Waar moet ik op letten? Ze adviseren mij om het lang genoeg te laten uitharden. Ik heb hiervoor gekozen omdat ik de auto gecoat wou hebben voor ik er mee ga rijden.

groeten,
Wesley
 
Ik weet wat je bedoelt, maar de dealer werkte maar met 1 iemand samen, daarom heb ik het door hun laten doen.
 
Gtechniq is een gerenommeerd merk en die status zal het verdiend hebben. Onderhoud zal net als alle coatings zijn gok ik. Meestal is er een periode na aanbrengen waarin je niet mag wassen; vraag dit na bij de dealer of, beter nog, bij de detailer.

Mocht je willen weten welke producten je goed kunt gebruiken voor het onderhoud, kun je het best even bellen/appen met CarClean; sinds kort zit Gtechniq namelijk ook in het assortiment. Doordat het nog niet zo lang in het assortiment zit, is de geplaatste ervaring hier op het forum nog beperkt.
 
Bedankt van de info. Ja, het was de detailer die me stuurde om toch wel even te wachten om de auto te wassen. De auto is ook alleen maar gekocht voor in het goede weer. Vind het alleen jammer dat ik hem moet ophalen als het gaat regenen.
 
Enige waar je op zou kunnen letten is hotspots waar de coating niet goed is uitgewreven, maar zal vast goed zijn. En verder lekker ervaren hoe de coating werkt.
 
  • Leuk
Reactions: Wesley VD
Dan haal je hem toch op als t weer droog is?
De auto is al 2 weken geleden geleverd aan de garage maar de detailer kon pas deze vrijdag die net voorbij is. Morgen is de garage gesloten door de feestdag die gisteren geweest is. Daarom ga ik hem nu dinsdag echt wel eens afhalen.
 
Kennis van me (regio Ehv) laat zijn auto ook af en toe door G-techniq doen, en auto ziet er extreem netjes uit voor leeftijd en km's, dus in elk geval die vestiging is het werk in orde. (Mijn ervaring bij vrijwel elke keten op allerlei gebied, is dat de kwaliteit van het geleverde werk per vestiging nog wel eens flink kan verschillen)
 
  • Leuk
Reactions: Wesley VD