• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

@Juffer - Ik denk dat je geluk moet hebben en een opdrachtgever, of klant, de waarde inziet van het werk dat er gedaan word. Zo kan je iemand hebben die het allemaal wel best vind en weinig kwijt wil zijn, maar kan je ook iemand hebben die zegt dat elk vak een goed uurloon moet hebben en gewaardeerd moet worden.

Ik heb zelf helaas alleen ervaringen opgedaan bij poetsbedrijven. Dit was in alle gevallen productiewerk, zoveel mogelijk auto's tegen een lage prijs. Wanneer ik zelf een detail doe, ben ik vaak, of eigenlijk bijna altijd, geneigd om niet boven de prijzen van een poetsbedrijf te komen. Maja, dan snij ik altijd in mijn eigen vingers, want gemiddeld hanteert een poetsbedrijf voor een volledige behandeling een vanaf-prijs van €185,-. Dit zal dan vaak omhoog gaan omdat die prijs is gebaseerd op een Aygo-formaat auto waar niet veel werk aan zit. Zodra ik zelf voor een detail over de €300,- zou vragen, haakt 80% af.

Vraag je echter zo'n prijs of veel hoger bij iemand die weet wat uren maken is, dan is het al snel prima. Iemand die weet wat uren maken is én het werk waardeert, is er geen twijfel over de prijs. :P