Sorry mensen, heb inderdaad veeeeeeeeeel te lang niks meer van me laten horen :|
Kreeg er zo de kots van dat ik deze vlekken niet weg heb kunnen krijgen dat ik eigenlijk gestopt ben met het detaillen.
En op het moment dat ik eindelijk toch weer eens zin krijg om me er in vast te bijten en meer over te gaan zoeken ben ik mijn wachtwoord van het forum kwijt en, bij opvragen van het wachtwoord, wordt het naar mijn oude emailadres gestuurd welke niet meer werkt.
Dus ik heb helaas een ander naam moeten gebruiken (ik hoop dat eea mogelijk toch door carclean/iemand van de admins) verholpen kan worden.
Ik heb in ieder geval geprobeerd om de vlekken met een DAP900, paarse wollen pad en Inizio weg te krijgen echter helaas geen resultaat.
Het is eigenlijk zelfs zo dat ik al mijn lichte krassen op mijn BMW niet weg krijg met deze combinatie :-&
Nu weet ik niet of het aan mijn manier van polijsten ligt of aan de harde lak, maar op deze manier heb/had ik er geen zin meer in terwijl ik de auto dolgraag weer een goed uiterlijk wil geven en wil laten blinken.
Toentertijd (ongeveer 1 jr geleden) heb ik wel alles nog afgemaakt en uiteindelijk met blackhole en wax eea afgemaakt.
Glimmen deed hij wel, maar kom niet dichterbij...... krasjes in overvloed.....
Nogmaals mijn excuses dat ik verder geen terugkoppeling heb gegeven en alleen maar een vraag heb gesteld zonder uiteindelijk een antwoord te geven !!! [:diablo]
Gelukkig zijn de vlekken alleen op de rechtervoordeur zichtbaar, dus ik hoop in ieder geval nog wat handvatten te vinden om de rest van de auto wel nog in goede (lees glimmende) staat te krijgen.
M.vr.gr.
Chicco