• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe auto, nieuwe onderhoudsgewoonten?

Jenny2

Detailing rookie
12 mrt 2023
19
15
Sinds 2 weken ben ik de eigenaresse van een BMW 118i (F40) van januari 2020. De kleur is saphyr-schwarz.
Hiervoor heb ik 16,5 jaar een VW Golf in pearl black magic gehad. Die liet ik af en toe poetsen bij een autopoetsbedrijf. En ging regelmatig door de wasstraat omdat ik mij bij aankoop van die auto had laten wijsmaken dat de wasstraat beter is dan wassen met de hand.

Vanwege de nieuwe aanschaf weer opnieuw aan het verdiepen in onderhoud en ik kom tot de conclusie dat zelf wassen toch beter is. Maar ik ben natuurlijk een absolute beginner en er leven ondanks (soms ook wel dankzij ) inlezen veel vragen. Vandaar dat ik me hier heb aangemeld. Ik hoop veel te kunnen leren van de enorme hoeveelheid ervaring hier.

Ik woon trouwens in midden Noord-Brabant, niet ver van ‘s-Hertogenbosch.
In de weekends ben ik vaak in Oss. Ook Noord-Brabant dus, maar oostenlijker.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: PA27506 en Cordoba
Welkom op het forum, Jenny! :D

Inlezen en dan nog specifieke vragen hebben, dat is altijd makkelijker dan open vragen. Stel ze dus gerust als je er écht niet helemaal uit komt.
 
  • Leuk
Reactions: Jenny2