• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

nieuwe auto, vienna leder met welk product onderhouden ?

Thijs77

Detailing rookie
16 feb 2010
30
0
binnenkort nieuwe auto, nog niet veel ervaring mee met leder onderhouden was dernet aan het zien naar producten meguiar"s , kan iemand me raad geven ?
 
https://www.Carclean.com/product/Gliptone/Liquid_Leather_Protection_Conditioner_250ml_GT13-250_101655

zou de matte look willen behouden weet niet of dit product dan een glans achterlaat?
 
Ik gebruik de cleaner en de conditioner, leder blijft naturel hiermee. Ik neem aan dat het Gliptone-product dat je toont ook de naturelle look zal behouden.

Over de Meg's leder producten heb ik al gelezen dat het leder te glad aanvoelt na behandeling. Heb er echter zelf geen ervaring mee.

Er zijn hier trouwens veel topics te vinden over Gliptone en hoe het te gebruiken....kwestie van ff zoeken en lezen ;)