• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe Dodo Juice producten: Supernatural 2.0 en Dodo paint putty!

Dit is jammer had ik het geweten hadk even gewacht met bestellen..

Weer een excuus voor de volgende keer :grinning:

Wanneer is het op voorraad Tim..?
 
nicknameless zei:
Dus als ik het goed begrijp, is alle klei, ongeachte het merk, is hetzelfde? :weetniet
Het maakt dus niets uit of je merk X neemt of merk A?

Nou, er zijn wel verschillende soorten klei (zoals de twee hierboven), maar ik heb me laten vertellen dat er maar twee of drie fabrieken zijn die het maken...

B.K. zei:
Dit is jammer had ik het geweten hadk even gewacht met bestellen..

Weer een excuus voor de volgende keer :grinning:

Ach hij is maar € 0,46 per ml moet je maar denken... :grinning:
 
Ziet er verleidelijk uit die Dodo wax. :heart_eyes:

Maar zou je deze kunnen vergelijken met bijvoorbeeld de:

Zymöl Carbon Wax
Swissol Onyx Wax.
Swissol Saphir Wax

Ik zou de neiging hebben om een Swissol of Zymöl te kiezen. Puur en alleen voor het 'exclusieve', maar voor de prijs hoe je het dan niet te laten. :weetniet

Tim, ik geloof dat jij enige Swissol produkten voor jezelf gebruikt. Heb je al een test gedaan tussen de Swissol en Dodo waxen?
Is er enig verschil te zien of te merken in de afwerking?

Patrick
 
Bijna, Dodo haalt uit naar de Swissvax Divine en de Swissvax Conourso en de Zymol Royale met de Supernatural!

Ik heb alle Swissvax producten staan, als wax de Swissvax Shield. Ik heb ze helaas nog niet naastelkaar mogen zetten. Maar dat komt zeker!
 
Heb net de Zymöl Concours Glaze getest, wil best ter vergelijk de Supernatural een keer testen hoor... :-"
 
Hoe bedoel je, we hebben wat voor elkaar over. Geweldig zeg!
 
Hé Sven, dan doneer ik mijn auto wel als test object !!

Die wagen van jou heeft dat toch niet nodig man.
Daar is geen eer meer aan te behalen :D
 
En weer terug ;)

Zo kan je m mooi testen + dat ik zelf ook zeer benieuwd ben naar het verschil!! (mss komt er dan toch nog een keer een Zymol wax in de collectie :! )
 
Ze zijn binnen!! :party:
nieuweaanwinst2.jpg

nieuweaanwinst3.jpg