• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe doeken.....

martijn90

Detailing rookie
22 nov 2008
2
0
ik heb net mijn,bij Carclean bestelde doeken uitgepakt..
Na dat ik de snoepjes die bij de doos in zaten had opgegeten:D , vroeg ik mij of ik de doeken
voor het eerste gebruik ook effen moet wassen?

het gaat hierom..

Poorboys World - Deluxe Mega-Mega Towel
Poorboys World - Deluxe Mega Towel
Poorboys World - Ultra Mega Towel
Poorboys World - Mesh Microfiber Bug Towel

Kan zo op het forum geen goede info vinden..

bvd
 
als ze koraalkleur (oranje/rood) zijn is de kans groot dat ze behoorlijk gaan afgegeven de 1e 2 keer wassen.
Was deze dus apart; de groene geven niet af.

Even wassen is prima, maar hoeft niet.
 
Yep.

Mijn beide Meguiars washmitts vertonen nu een licht oranje gloed. En de Meguiars Foam applicator pads zijn nu echt even oranje als de doeken.

Geeft verder niets, maar het kan handig zijn om even te weten dat de doeken afgeven.....
 
Toch even wassen..Niet iedereen verpakt ze zo mooi als carclean.

Gewoon lang in een emmer met warm water zetten (aparte emmers)..Dan komt het meeste los ,dan kan je ze gewoon samen wassen.
Je gaat toch geen 4 verschillende machines laten draaien met 1 doek per wasbeurt.

Maar ik moet zeggen dat ik het met poorboys doeken nog niet heb gehad..Met doeken van Cobra wel..? :weetniet

Maar ook al verkleuren ze wat ,de werking blijft even goed..:ja
 
oke dank jullie :cool:

ik heb een oranje doek (koraal Of zo)
en de rest is geel en groen en blauw..

de oranje en blauwe doe ik ff apart in een emmer en de groene en geel lekker bij elkaar
dan laat ik ze wel effen een poosje weeken voor het eerste gebruik
 
Nu weet ik dus ook waarom mijn Meguiars Foam applicator pads oranje zijn geworden. Na mijn eerste detailerbeurt heb ik alles bij elkaar in de wasmachine gedaan. Trouwens Dasty (van de wibra) werkt inderdaad goed om je pads schoon te krijgen. Vooral als je whealsealant hebt gebruikt.