• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe kunststof bumpers - Sealant

Quantoxx

Detailing guru
Tester of Bling
4 mei 2015
15.216
193
35
Leersum (Utrecht)
Heya Peeps,

Na een aantal pagina's te hebben afgestruind naar een topic over het beschermen van kunststof bumpers, kwam ik een heleboel tegen, maar niet precies wat ik zocht.
Vele topics gaan over het opfrissen van bumpers en ze dán te beschermen met vanalles, maar ik zoek eigenlijk een sealant die gloednieuwe bumpers écht kan beschermen.

Het betreft een Ford Transit waar de bumpers toch behoorlijk aan de grote kant zijn. Wanneer deze dus dof/wit worden is dit echt geen porem meer.
Zelfde als lelijke stalen velgen onder een mooie bolide. :P

Ik zoek dus eigenlijk een product die het verkleuren in de zon vertraagt en goede bescherming bied. Mocht dit product niet als extraatje ook een beetje voeden als een dressing, eventueel een combinatie van producten. Het mag dan wat meer kosten als een potje snot van de Halfords o.i.d., het gaat immers om waardebehoud.

Kan iemand mij een product aanraden?

Gyeon Trim!

Kijk even naar deze review https://forum.Carclean.com/threads/duurtest-gyeon-q2-trim-5-5-maand-nu.12962/

Spreekt boekdelen lijkt me.

Ik heb het zelf ook staan, maar door omstandigheden heb ik het nog niet kunnen proberen.

Jan

PS Ik zie dat het nu in de aanbieding is ;)