• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

nieuwe lid stelt zich voor

vwuppie

Detailing rookie
11 jun 2012
1
0
Hoi carcleaners,

Mijn naam is Ozkan, als het goed is ben ik vanaf begin september trotse eigenaar van VW UP High up, 5 deurs kleur rood veel spaaks lichtmetalen velgen. Hoe ik hier ben terechtgekomen? Na de bestelling van de VW Up hoorde ik van mensen dat de kleur rood erg snel dof zou worden etc. Ik wou meer hierover weten en sindsdien is een verslaving geworden. Vond de plaatjes erg mooi en wil ook met autodetailing beginnen zodoende.
 
*zwaait* Rood is een fijne kleur om op te werken! (En rode producten ruiken soms naar aardbeien, hmmm!!!) Veel plezier hier!
 
Welkom! En eh.... trek maar een weekje of wat uit voor het lezen van het hele forum:-b

Heeft mij, toen ik hier voor het eerst kwam, ongeveer anderhalve week gekost:grinning:
 
Welkom.

Rood verkleuren? Hmmm, echt niet hoor.

Bijna 10 jaar oud en nog steeds zo rood als destijds nieuw. Laat je dus niet gek maken over verkleuringen enz. Zo snel zal dat niet gebeuren met de hedendaagse lakken.
 
Welkom Ozkan. Als je echt helemaal niks aan je auto doet dan gaat een rode auto (optisch) sneller achteruit dan een niet-rode lak, maar gezien het feit dat je je hier hebt aangemeld, verwacht ik dat de jouwe er perfect uit blijft zien.