• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe Meguiar's producten voor 2010!

Ja, en dat bestaat al een eeuwigheid, dus echt vernieuwend is dit niet :-b . Maar goed, hoop nieuwe producten, maar vooral ook nieuwe jasjes, als ik het zo zie?!

Verder zie ik masking tape dat we al hebben van 3M (werkt toch prima, mag ik wel zeggen) en dat vast niet goedkoper gaat zijn van Meg's, en ik zie een polishing combo dat we al kennen van Wolfgang /Pinnacle. Van die merken is het een duur product, dus wie weet dat Meguiar's ons verrast?
 
ZItten weinig producten tussen die me echt kunnen interesseren. Enkel het package met de pneumatische tools lijken me wel iets. Spijtig genoeg komen deze waarschijnlijk niet naar NL/BE.
 
Ultimate Protectant en de Gold Class Carnauba Plus hebben mijn interesse gewekt (waarschijnlijk totdat ik de prijs zie :-" )
Megs heeft tot nu toe niet echt een goede trim detailer gehad.
[off-topic]Nu weet ik dat een aantal mensen hier lyrisch zijn over de PB Trim restorer, maar in de webshop zie ik ook SmartGel staan. Iemand hier ervaring mee? [/off-topic]
 
SmartGel is ook een prima keuze, gelijkwaardig resultaat als TR.
 
Smartgel heb ik ook reeds geprobeerd en heb de indruk dat de trim restorer toch net iets langer blijft zitten.
Maar heel veel verschil zal er niet op zitten, de producten zijn echt aan elkaar gewaagd.
 
Is er al een datum wanneer we deze spulletjes kunnen verwachten in de shop?

Ben vooral benieuwd naar hoelang deze versie van de Gold Class wax mee gaat, want die "ouwe" ging niet zo heel lang mee maar had wel een hele mooie glans.
Die wash and wax in ook wel interessant.