• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe moderator - Al-Bundy (Theo)

Ik vraag me nu na een tijdje eigenlijk eens af hé @Al-bundy @Tim

Hij als Kerberos als zijnde Monsterlijke Hond met Drie Koppen en tevens,
als bewaker van de onderwereld in de "beeldende kunst" oftewel detailschone auto's.
Hij die hier zorgt voor een veilige doorgang op dit forum om hier dit virus elk moment van de dag op normale wijze te kunnen blijven bedwingen.

Hoeveel "honingtaart" heeft Theo nu inmiddels al verorberd tijdens het uitvoeren van zijn nieuwe functie?
Want ja dat krijgt Theo er toch weer iedere keer voor volgens de legende :innocent:
 
  • Leuk
Reactions: Al-bundy en Tim
Als je volgens de legende kijkt, gaven de doden Kerberos honingtaart om veilig langs hem te komen..
Helaas vrij vertaald naar deze tijd geeft niemand mij "wax samples of liquids" om een topic te mogen vervuilen, een dubbel onderwerp te willen plaatsen zonder eerst de zoekfunctie te gebruiken enz enz...

Dus om een antwoord te geven op je (mooie en mythisch omschreven) vraag @Jeroen : helaas voor mij geen honingtaart, en dus voor jullie geen "pardon" om de forumreglementen te omzeilen :p

Speciaal voor jou heb ik mijn avatar tijdelijk even licht aangepast :innocent:
 
Hahahah, jaa die avatar! Geniaal! :joy:

Maar ik zat voor de verandering weer eens een aantal dagen te broeden wat Kerberos nu ook alweer was, want ik herkende het ergens van en opeens had ik het nu eindelijk (en dat zonder Google), Wist inderdaad daarna ook weer dat de doden honingtaart gaven om veilig langs Kerberos te komen.

Moest even van ver komen en vervolgens ik heb een beetje te snel getypt en het niet helemaal correct verwoord, maar dat heb je maar weer mooi aangevuld! :)
 
  • Leuk
Reactions: Al-bundy