• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

Dat is alleen bij Monello dus niet helemaal meer. In de startset van de dap evo zitten pads van Monello, waarbij rood heavy cutting is, wit low cutting en groen finishing is.

Als ik dan naar hun andere lijn met pads kijk is rood bijvoorbeeld weer een hele zachte finishing pad. Als je dan even snel je wax aan gaat brengen met je rode pad moet je dus wel even opletten.

In ieder geval fijn dat je aangeeft dat dat een goede keuze is.

In het verleden heb ik ook machinaal gepolijst, maar kwamen alle middelen bij 1 leverancier vandaan. Ik moest het altijd doen met wat er was. Nu merk ik dat de keuze wel echt gigantisch is en ik vaak niet zeker weet wat ik moet bestellen of wat het beste is voor de toepassing. Het forum en de beoordelingen helpen dan wel, maar ook weer niet altijd. Iedereen heeft zijn of haar voorkeuren.