• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe paarden trailer

Ja dat snap ik bedankt voor je advies :-)

Vind sowieso bijzonder hoeveel advies/tips je hier krijg. Erg gezellig zo'n forum waar iedereen behulpzaam is.

Ja dank je wel. bevalt ook erg goed:)

Laatst bewerkt:
ja is van betonplex.
over de buitenkant hoef je geen zorgen te maken.
het euvel komt van binnen uit, door de ontlasting en urine wat het paard in de aanhanger doet.
kameraad van mij heeft alle betonplex al moeten vervangen van wanden tot bodem.
Dit lijkt te betekenen dat je dus na ieder gebruik zo'n trailer moet uitmesten, schoon spuiten en drogen.

Ja klopt na elke gebruik het mest eruit halen en even een emmer heet water door heen gooien. Drogen hoef niet gewoon het neuswiel op hoogste stand zetten en het water loopt eruit. Is allemaal maar 10 minuten werk. En eens per 6 weken ofzo even goed schoonmaken. Trailer word ook vaak maar 3 keer per maand gebruikt dus is niet intensief gebruik.

Ik zou dan toch een sopje maken met wat shampoo en de vloer met een zachte bezem licht schrobben en daarna pas uitspoelen.
Ik denk namelijk dat alleen een emmer water er doorheen gooien niet voldoende reinigt. Een beetje shampoo en agiteren met een zachte bezem zal veel beter reinigen.

Ja dat heb je gelijk in. Bedankt voor de tip. Iedereen bedankt voor alle tips en adviezen. Ondanks een paarden trailer geen auto is en het hier eigenlijk CARCLEAN heet. :P

ach.......bij sommige mensen ziet hun auto er ook uit als een paarden trailer als je de foto's bekijkt die hier af en toe voorbij komen.

Hahaha dat is waar. Ik zie op straat vaak genoeg van die dure lease auto's waar nooit een fatsoenlijke wasbeurt over heen gaat.

1125251.webp

• Leuk
Reacties: Aficior