• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe poetser kees.laguna

kees.laguna

Detailing rookie
3 sep 2009
4
0
Hallo allemaal ik ben Kees uit Purmerend.

Hobby auto- Renault Laguna 3.0 V6 / Motor Honda VF1000R /caravan Hobby 495 UFE.
Dus veel te poetsen.
Dat doe ik nu met G***** ([mod]Kees verkoopt zelf deze producten en wordt dus gezien als SPAM op ons forum, dit is niet toegestaan[/mod]) produkten [mod]Commerciele links niet toegestaan[/mod] ( werken heel goed zeer tevreden over ! )
En verder hoop ik hier nog vele tips en ervaringen te kunnen op doen.

Groeten uit Purmerend

welkom vanuit assendelft

g***** ken ik niet, mischien leuk om er je ervaring met ons te delen!

eventueel tot ziens!

Kees Laguna probeert zijn eigen handel hier te slijten. Een paar quotes van een ander forum:

Kees Laguna zei:
Ik ben bijna door mijn voorraadje heen het verkoopt super eigenlijk verkoopt het G***** assortiment zich zelf !
Kees Laguna zei:
Ik ken de eigenaar van G***** al 30 jaar zolang bestaat het bedrijf al.

Dus Kees: graag geen commerciele activiteiten hier ontplooien. :|~*

En natuurlijk welkom op het forum Kees! ;) :ja

Ik deel graag jullie meningen over was autowas, maar ben geen handelaar zoals Tim beweerd
Ik verkocht de was alleen maar aan wat vrienden en kennissen en heb zeker niet op dit forum gezegd dat je die was bij mij moet kopen.
Nee daarvoor moet je bij de fabrikant zijn !
Maar ik zal de naam niet meer noemen maar dan valt er weinig aan ervaring te delen.